Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Rooney merayu isteri maafkannya

Posted:

LONDON - Dengan wajah sugul, bintang bola sepak England, Wayne Rooney berlepas ke Switzerland semalam selepas dia merayu kepada isterinya, Coleen supaya memaafkannya kerana dia melanggan seorang pelacur Jennifer Thompson, lapor sebuah akhbar semalam.

Gadis dedah kisahdiculik lapan tahun

Posted:

VIENNA - Seorang wanita, Natascha Kampusch menyatakan dia ibarat berada di dalam neraka ketika menjadi mangsa culik seorang lelaki selama lebih lapan tahun di sebuah bilik bawah tanah di Austria.

Susilo dikritik main gitar

Posted:

KABANJAHE - Presiden Indonesia, Susilo Bambang Yudhoyono menasihati para petugas bantuan bencana letusan Gunung Sinabung di Tanah Karo, Sumatera Utara, supaya tidak berkecil hati dengan kritikan media yang turut melibatkan dirinya, lapor sebuah akhbar semalam.

Iran persoal dalang 11 September

Posted:

DOHA - Presiden Iran, Mahmoud Ahmadinejad mempersoalkan serangan di Amerika Syarikat (AS) pada 11 September 2001 lalu dengan mendakwa, dalang sebenar di sebalik kejadian itu masih belum diketahui dengan jelas sehingga kini.

Lanun samun kapal dekat pulau Indonesia

Posted:

KUALA LUMPUR - Sekumpulan lanun bersenjata pisau dan batang besi merompak sebuah kapal tangki Jepun di Laut China Selatan kelmarin, kata Biro Maritim Antarabangsa (IMB) di sini semalam.

Golongan andartu di Iraq kian meningkat

Posted:

BAGHDAD - Ramai wanita yang berumur lebih 30 tahun tidak berkahwin di Iraq akibat keganasan dan peperangan di negara itu yang tidak pernah berakhir.

Lelaki Colombia paling pendek di dunia

Posted:

BOGOTA - Seorang lelaki Colombia, Edward Nino Hernandez berumur 24 tahun yang setinggi 70 sentimeter (sm) disahkan oleh Guinness World Records sebagai manusia paling pendek di dunia.

Buat aksi pusing dengan kerusi roda

Posted:

WOODWARD, Pennsylvania - Seorang remaja berusia 18 tahun, Aaron Fotheringham mencipta sejarah selepas dia berjaya melakukan aksi berpusing-pusing sebanyak dua kali dengan menggunakan kerusi roda, lapor sebuah akhbar semalam.

Perhimpunan si rambut merah

Posted:

BREDA, Belanda - Ribuan individu yang mempunyai rambut berwarna merah berkumpul untuk meraikan Hari Rambut Merah di Breda, selatan Belanda kelmarin.

Ahli Parlimen terkejut bekas isterinya pelacur

Posted:

LONDON - Seorang Ahli Parlimen dari Parti Konservatif, Mike Weatherley, 53, terkejut besar dan sedih apabila dia mendapat tahu bahawa bekas isterinya yang merupakan warga Brazil yang dikahwininya sebelum ini selama tujuh tahun kini menjual tubuh dengan menjadi pelacur, lapor sebauh akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan