Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Peluang ada, atlet pula tolak

Posted:

BILA peluang ada, atlet pula menolak.Itu senario terbaru yang dicetuskan segelintir atlet olahraga negara yang dikatakan menolak peluang untuk menjalani latihan di luar negara.

Ancelotti mula congak kalah mati

Posted:

LONDON - Pengurus Chelsea, Carlo Ancelotti menganggap permulaan cemerlang skuad The Blues dalam awal saingan Liga Juara-Juara musim ini mampu membantu mereka mara ke pusingan kalah mati.

Juve ujian terbaru City

Posted:

LONDON - Pertemuan menentang Juventus dalam saingan Liga Europa di Eastlands awal pagi esok sudah pasti menjadi antara perlawanan yang dinantikan pemilik Manchester City, Sheikh Mansour Zayed Al Nahyan.

Amaran Rajagobal

Posted:

HO CHI MINH CITY – "Jangan ulangi kesilapan."Demikian tegas jurulatih skuad bola sepak kebangsaan, K. Rajagobal kepada barisan pemainnya menjelang aksi menentang Iran pada perlawanan kedua Piala Eximbank Millenium Thang Long 2010 di Stadium Thong Nhat petang ini.

Hasrat TCT hampir tercapai

Posted:

MELBOURNE – Pasukan Lumba Basikal Terengganu (TCT) yakin tidak berdepan masalah untuk mendaftar penubuhan pasukan mereka dengan Kesatuan Berbasikal Antarabangsa (UCI) sebelum tarikh tutup pendaftaran bagi musim 2011 yang dilanjutkan sehingga 10 Oktober ini.

KBS mahu jalin kerjasama dengan University Stirling

Posted:

STIRLING (SCOTLAND) - Kementerian Belia dan Sukan (KBS) bercadang mengadakan kerjasama dengan University of Stirling bagi membangunkan sukan di Malaysia.

Youzhny menepati ramalan

Posted:

PEMAIN sensasi Rusia, Mikhail Youzhny menepati ramalan apabila berjaya menempah tiket ke suku akhir selepas membenam pemain Ukraine, Alexandr Dolgopolov pada Kejohanan Tenis ATP Terbuka Malaysia 2010 di Stadium Putra, Bukit Jalil, semalam.

Tuah tidak menyebelahi Azlan

Posted:

TUAH jelas tidak menyebelahi Azlan Shah Kamaruzaman ketika ramai pelumba turut mengimpikan untuk beraksi pada perlumbaan MotoGP.

Woods bersedia ketuai cabaran Amerika Syarikat

Posted:

WALES - Pemain golf No. 1 dunia, Tiger Woods menjelaskan dia sudah bersedia untuk mengetuai skuad Amerika Syarikat menentang Eropah pada Kejohanan Golf Piala Ryder minggu ini.

0 ulasan:

Catat Ulasan