Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Mohon keredaan

Posted:

KETIKA langit Ramadan sedang menjauh dan awan-gemawan melambaikan Syawal segera datang, ada jiwa-jiwa kontang semakin bersemi.

Saleem bahagiakan keluarga

Posted:

SEKAPUR sirih seulas pinang, salam dihulur khabar ditanya. Mukadimah pertemuan bersama pelantun lagu popular, Suci Dalam Debu, Saleem, 49, dimulakan dengan perkembangan terbaru album Diari Etnik Saleem.

Aida Aris pengantin Ramadan

Posted:

KATA orang, adat insan bercinta, jika tidak ke jenjang pelamin bercerai kasih bukan penghalang. Kalau hati sudah suka, jangan disimpan dibiarkan sepi.

Indonesia negara bodoh - Dide

Posted:

KONFLIK antara Indonesia dan Malaysia dipandang berat oleh pemuzik Indonesia. Salah seorang daripadanya ialah Dide, vokalis grup Hijau Daun yang menyatakan Indonesia tidak bersalah dalam situasi ini tetapi negara kelahirannya itu terlalu lemah untuk mengatasi masalah tersebut

Kim cari jodoh

Posted:

WANITA bertubuh seksi, Kim Kardashian tertunduk malu setiap kali ditanya soal cinta. Namun, bintang realiti itu tidak takut jika satu hari nanti terdapat kamera paparazi yang mengekorinya sewaktu bertemu janji dengan lelaki.

Amir dibayar murah

Posted:

PENGARAH Kundan Shah dengar-dengarnya merancang untuk mempelawa pelakon terkenal Bollywood iaitu Aamir Khan membintangi filem terbarunya, Tycoon. Namun, disebabkan kekurangan bajet, pengarah tersebut berkemungkinan akan merayu pelakon tersebut supaya menurunkan harganya.

Bahagia dua cinta

Posted:

SUDAH banyak juga padang dan becak dijejaki sepanjang lima tahun bergelar pengacara, namun dalam banyak pengalaman yang dikutip, perasaan yang berbeza datang kali ini.

0 ulasan:

Catat Ulasan