Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Presma minta levi tak dinaikkan

Posted:

KUALA LUMPUR - Pengusaha makanan dan restoran berharap kerajaan tidak menaikkan levi pekerja asing serta melaksanakan penguatkuasaan lesen untuk menjual rokok kerana ia akan membebankan mereka.

Abby tuntut hutang kahwin

Posted:

KUALA LUMPUR - Pelakon Abby Abadi menyifatkan dirinya mangsa yang teraniaya dan dianiayai selepas berkahwin dan kemudian bercerai dengan pelakon Norman Hakim yang baru melangsungkan pertunangan dengan pelakon Memey Suhaiza Suhaimi Isnin lepas.

PM kecam sikap puak pelampau

Posted:

KUALA LUMPUR - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak menentang sekeras-kerasnya perlakuan puak-puak pelampau yang terdiri daripada kumpulan atau individu yang mempercayai pada pandangan dan tindakan radikal terhadap pihak lain.

4 mangsa rentung kereta rempuh lori

Posted:

BEHRANG - Empat orang termasuk tiga beranak maut dalam keadaan rentung apabila kereta yang mereka naiki terbakar selepas merempuh belakang sebuah lori membawa muatan pasir di Kilometer 394, Lebuh raya Utara-Selatan arah selatan berhampiran Ulu Bernam dekat sini semalam.

Tiada pembunuh upahan terlibat

Posted:

KUALA LUMPUR - Pembunuhan kejam jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya, 47, dan tiga yang lain tiada kaitan dengan kumpulan pembunuh upahan.

Mualaf bunuh ustazah, anak didakwa

Posted:

SEREMBAN - Jiran kepada seorang ustazah dan anaknya yang ditemui mati di rumah sewa mereka di Port Dickson dekat sini dihadapkan ke Mahkamah Majistret semalam atas pertuduhan membunuh dua beranak itu pada 2 September lalu.

Sekolah Harapan beroperasi esok

Posted:

MELAKA - Sekolah untuk remaja hamil dikenali sebagai Sekolah Harapan akan memulakan operasi esok walaupun sehingga kini masih belum mempunyai pelajar.

Sos punca penyakit kronik

Posted:

GEORGE TOWN - Memasak tanpa menggunakan sos perasa untuk menyedapkan masakan seolah-olah tidak lengkap bagi manusia zaman ini.

Bayi berusia 14 hari dibuang

Posted:

KOTA BHARU - Seorang bayi perempuan dipercayai berusia 14 hari dijumpai berbalut dengan kain lampin dan tuala di beranda sebuah rumah di Kampung Salor di sini semalam.

Lima lelaki mengaku bersalah miliki mercun

Posted:

KOTA BHARU - Lima lelaki berusia antara 19 sehingga 26 tahun dihadapkan ke Mahkamah Majistret di sini semalam atas tuduhan memiliki mercun.

0 ulasan:

Catat Ulasan