Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Sambut Aidilfitri lebih awal

Posted:

KANGAR – Ketika orang ramai sibuk meneka sama ada Aidilfitri jatuh pada hari ini atau Jumaat, sekumpulan pengikut fahaman Jamiatul Al-Nadzir Awwallun sudah menyambut hari raya itu di sebuah rumah kedai yang dijadikan surau di Seriab di sini semalam.

Guna AVLS tingkat keselamatan bas ekspres

Posted:

KOTA BHARU – Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) menggalakkan semua operator bas ekspres di negara ini menggunakan Sistem Lokasi Kenderaan Automatik (AVLS) bagi tujuan keselamatan.

Pulanglah sebelum Aidilfitri

Posted:

GOMBAK - Hari ini genap sepuluh hari jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya, 47, bersama tiga lagi lelaki bersamanya hilang selepas keluar atas urusan perniagaan pada 30 Ogos lalu namun sehingga semalam tiada sebarang khabar berita mengenai nasib keempat-empat mangsa itu.

Polis diingat tidak jadi peminta sedekah

Posted:

KUALA LUMPUR - Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan yang akan bersara pada 13 September ini, mengingatkan warga Polis Diraja Malaysia (PDRM) supaya tidak sekali-kali menjadi 'peminta sedekah'.

Serangan laman web meningkat masa cuti raya

Posted:

KUALA LUMPUR - Pemilik laman-laman web dinasihatkan mengambil langkah berjaga-jaga sepanjang musim perayaan kerana serangan laman web dijangka akan meningkat.

Belum beroperasi sudah diserbu

Posted:

MARANG – Sebuah stesen minyak di Wakaf Tapai dekat sini yang belum beroperasi diserbu kelmarinkerana menyimpan sejumlah minyak petrol dan diesel sebelum lesen runcit dikeluarkan.

Jangan leka kawal sempadan negara - Panglima ATM

Posted:

RANTAU PANJANG - Pasukan keselamatan yang mengawal sempadan negara diminta agar tidak leka terutama ketika menjelang hari lebaran.

Wook pilih baju merah jambu

Posted:

HULU TERENGGANU - Usianya sudah mencecah 108 tahun, namun Wook Kundur tetap ingin tampil bergaya bersama suami yang 70 tahun lebih muda daripadanya, Mohd. Nor Musa, 38, sempena Aidilfitri ini.

Nenek jaga tiga cucu ditinggalkan ibu bapa

Posted:

KUANTAN - "Saya pasrah menjaga tiga orang cucu kami yang ditinggalkan ibu bapa mereka meskipun saya sendiri hidup melarat."

0 ulasan:

Catat Ulasan