Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Introduksi dan manisnya Elfira

Posted:

ADA kerdip yang bersinar daripada bening matanya. Sesekali dia menundukkan wajah dan tersenyum mungkin berfikir sejenak sebelum buah fikirnya dicatat satu-persatu. Kerap juga, ibu yang sentiasa di sisi, Filzah Yusoff diminta mengiakan pandangan, sebelum meneruskan hujahan panjang lebarnya diluncurkan biarpun tersekat-sekat.

Misha belum diserang madu

Posted:

ANGIN semilir sudah lama menerbangkan berita yang bunga mekar Negeri Cik Siti Wan Kembang ini sudah dipetik orang. Bukan sebulan dua berita itu kedengaran tetapi sudah setahun.

Berkemban itu seksi - Nora

Posted:

RANTAIAN kerja seni Nora Danish, 28, seperti tidak pernah terusik oleh kehangatan sensasi yang terpalit di tubuh genitnya.

Lagu baru dan kain pelikat ketujuh

Posted:

SELIKAT darah yang mengalir meresapi sarafnya, sebegitu likat juga cinta penyanyi senior, Herman Tino itu terhadap seni dan nyanyian.

Indahnya alunan Atilia

Posted:

JUJURNYA, saya memang gemarkan vokal Atilia. Lemak merdu dan nyanyiannya sentiasa terang. Malah, mencantikkan lagi segala usahanya adalah kesungguhan yang dipertontonkan dalam perjalanan seninya.

Surat tamat permusuhan

Posted:

PERANG dingin yang tercetus antara Jennifer Aniston dan Angelina Jolie kini berakhir. Secara tiba-tiba, pelakon berbadan cantik, Angelina mengirimkan sepucuk surat kepada bekas isteri Brad Pitt itu dan menyatakan hasrat untuk bersahabat sekali gus menamatkan permusuhan mereka.

Lara Dutta bertunang

Posted:

PELAKON cantik Bollywood, Lara Dutta dan teman lelakinya Mahesh Bhupathi yang merupakan bintang sukan tenis telah mengikat tali pertunangan.

Isi perut Hafsham

Posted:

KALI terakhir sebuah karya dihasilkan daripada kaca mata dan pandangan pengarahan Othman Hafsham adalah pada tahun 2002 menerusi filem Soalnya Siapa, kemudian dia vakum daripada kerusi itu.

0 ulasan:

Catat Ulasan