Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


'Tidak jamin boleh menang'

Posted:

JAGUH badminton negara, Datuk Lee Chong Wei tidak mahu memberi jaminan mengenai peluangnya selepas ini jika sekali lagi 'ditakdirkan' menentang jaguh China, Lin Dan.

Ular pula 'serang' New Delhi

Posted:

NEW DELHI - Macam-macam hal berlaku di New Delhi yang menjadi tuan rumah Sukan Komanwel 2010.

Dua Datuk semarak buruan emas

Posted:

KONTINJEN Malaysia ke Sukan Komanwel di New Delhi, India mempertaruhkan beberapa pingat emas untuk dibawa pulang dengan usaha itu bakal diketuai dua 'Datuk' dalam acara badminton dan skuasy.

Ulangan final Sukan SEA 2009

Posted:

SKUAD bola sepak kebangsaan bakal berdepan ujian getir apabila turun bertemu tuan rumah, Vietnam pada perlawanan sulung Piala Eximbank Millenium Thang Long 2010 di Stadium Thong Nhat, Ho Chi Minh City malam ini.

Persiapan skuad Harimau Muda pincang hadapi Mikulas

Posted:

SKUAD bola sepak bawah 21 tahun kebangsaan, Harimau Muda A akan beraksi dalam perlawanan kelima di Slovakia bertemu Tatran Liptovsky Mikulas hari ini dalam keadaan yang serba kekurangan.

Rooney dituduh hipokrit

Posted:

LONDON - Penyerang Manchester United, Wayne Rooney telah dikritik hebat oleh bekas pengurus England, Kevin Keegan.

Benteng Tottenham rapuh

Posted:

LONDON - Harry Redknapp dijangka berdepan tugas sukar apabila Tottenham Hotspur turun berdepan FC Twente pada aksi Liga Juara-Juara awal pagi Khamis ini.

Hamilton belum putus asa

Posted:

SINGAPURA – Lewis Hamilton masih belum mahu berputus asa dalam usahanya memburu kejuaraan dunia pada perlumbaan kereta Formula Satu (F1) musim ini.

Sharapova dikejutkan pemain senior

Posted:

TOKYO - Sehari sebelum mencapai usia 40 tahun, pemain Jepun, Kimiko Date Krumm mencipta kejutan apabila menewaskan juara bertahan, Maria Sharapova dari Rusia pada pusingan pertama Kejohanan Tenis Terbuka Pan Pancific semalam.

Deschamps teruja kembali menjejakkan kaki ke Stamford Bridge

Posted:

PARIS - Pertemuan menentang Chelsea pada saingan Liga Juara-Juara awal pagi ini pasti akan menghadirkan detik manis buat jurulatih Marseille, Didier Deschamps.

0 ulasan:

Catat Ulasan