Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


KL Figos RSA digantung

Posted:

IBARAT kata pepatah, "Menang sorak kampung tergadai".

Ancelotti kagum kehebatan Anelka

Posted:

LONDON - Carlo Ancelotti memuji aksi hebat Nicolas Anelka ketika membantu Chelsea menewaskan Zilina 4-1 pada aksi pertama Kumpulan F Liga Juara-Juara awal pagi semalam.

Ronaldo jadi bahan ejekan

Posted:

LONDON - Cristiano Ronaldo diejek sebahagian peminat Real Madrid meskipun kelab gergasi Sepanyol itu mengalahkan Ajax Amsterdam 2-0 dalam aksi pembukaan Kumpulan G Liga Juara-Juara di Bernabeu awal pagi semalam.

Trio penyerang taruhan T-Team

Posted:

SELEPAS dijinakkan Selangor dengan kekalahan 1-3 pada aksi pembukaan Kumpulan D pada Selasa lalu, T-Team kini melaungkan keyakinan dan mahu menjadikan Perlis sebagai mangsa pertama pada kempen Piala Malaysia musim ini.

Perak perlu kekal semangat juang

Posted:

"KEKALKAN semangat juang yang tinggi bagi meraih mata di Alor Setar".

Beregu muda mara ke suku akhir

Posted:

BEREGU muda negara, Goh Wei Shem-Teo Kok Siang mara ke suku akhir pada Kejohanan Badminton Siri Super China Masters selepas mengejutkan pilihan utama, Chieh Min Fang-Sheng Mu Lee dari Taiwan pada pusingan kedua semalam.

Fabregas sumber inspirasi

Posted:

LONDON - Cesc Fabregas menjadi sumber inspirasi buat Arsenal ketika mencatat kemenangan bergaya dengan membelasah Braga 6-0 pada aksi pembukaan Kumpulan H Liga Juara-Juara awal pagi semalam.

Persembahan Milan semakin meningkat

Posted:

MILAN - Massimiliano Allegri yakin AC Milan telah menunjukkan peningkatan selepas menang 2-0 ke atas Auxerre pada aksi pembukaan Kumpulan G Liga Juara-Juara di San Siro awal pagi semalam.

Kelantan kesal tindakan penyokong sendiri

Posted:

KELAB Penyokong Siber Bola Sepak Kelantan (kelate.net) kesal terhadap segelintir penyokong yang membakar dan membaling mercun pada perlawanan pembukaan Piala Malaysia antara Kelantan dan Negeri Sembilan di Stadium Sultan Muhammed IV, Kota Bharu, Selasa lalu, lapor YATIMIN ABDULLAH.

Djokovic azam julang Serbia

Posted:

PARIS - Jaguh Serbia, Novak Djokovic mahu melupakan kekecewaannya selepas hanya mampu muncul naib juara pada Kejohanan Tenis Terbuka Amerika Syarikat (AS), Selasa lalu.

0 ulasan:

Catat Ulasan