Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Lotong mula jaga Sukan Komanwel

Posted:

NEW DELHI - Ketika 100,000 pengawal keselamatan dikerahkan untuk menangani sebarang ancaman militan, 10 ekor lotong semalam memulakan tugas di luar beberapa lokasi bagi mencegah monyet lain daripada menjejaskan kemeriahan Sukan Komanwel XIX.

Doktor digantung tugas kerana langgan pelacur

Posted:

MELBOURNE - Seorang doktor di sini yang didapati bersalah melakukan hubungan seks dengan dua pesakitnya sekali lagi dilarang bertugas selepas dia mengaku membayar seorang pelacur yang juga pesakitnya untuk tujuan seks, lapor sebuah akhbar semalam.

Harga rokok di Jepun naik lebih 25 peratus

Posted:

TOKYO – Perokok-perokok di Jepun mula bertindak menghentikan tabiat menghisap rokok manakala sejumlah lagi membeli rokok untuk tujuan menyimpan sebelum harganya meningkat lebih 25 peratus esok.

Hos TV tersilap umum pemenang

Posted:

SYDNEY – Para penerbit rancangan televisyen pencarian model terkenal, Australia's Next Top Model menanggung malu selepas hos yang juga seorang supermodel, Sarah Murdoch mengumumkan nama pemenang yang salah pada malam kelmarin.

Objek ganjil di bandar Pingyao

Posted:

BEIJING – Dua pelajar sebuah universiti China menyaksikan sebuah objek yang terang benderang terbang di udara menerusi kamera masing-masing pada waktu malam 22 September lalu.

Badak air berwarna merah jambu

Posted:

MASAI MARA, Kenya – Seekor badak air jantan yang berwarna merah jambu ditemui di sini pada minggu lalu, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan