Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


City mahu benam ego Chelsea

Posted:

MANCHESTER - Pengurus Manchester City, Roberto Mancini menganggap pertemuan menentang Chelsea dalam saingan Liga Perdana England malam ini merupakan ujian terbesar buat skuad kenda- liannya.

Chong Wei hampiri jejak Lin Dan

Posted:

JAGUH negara, Datuk Lee Chong Wei semakin menghampiri perte- muan dengan musuh tradisinya, Lin Dan dari China apabila berjaya melayakkan diri ke separuh akhir Kejohanan Badminton Terbuka Jepun.

Terengganu kena tunggu 'lampu hijau' PKBM

Posted:

PASUKAN benua Terengganu perlu mendapatkan 'lampu hijau' daripada Persekutuan Kebangsaan Berbasikal Malaysia (PKBM) terlebih dahulu sekiranya berhajat untuk mendapatkan khidmat pelumba lebuhraya negara bagi musim 2011.

Liverpool resah menanti kunjungan Sunderland

Posted:

LIVERPOOL - Liverpool ternyata masih belum bersedia menjelang perlawanan menentang Sunderland dalam saingan Liga Perdana England di Anfield malam ini.

Pesilat kebangsaan curi tumpuan

Posted:

EMPAT pesilat kebangsaan adalah antara 500 peserta yang akan beraksi pada Kejohanan Pencak Silat Antarabangsa Piala Timbalan Perdana Menteri 2010.

Webber atur strategi

Posted:

LONDON - Pemandu Red Bull, Mark Webber akan menampilkan corak pemanduan yang konsisten pada perlumbaan Formula Satu (F1) Grand Prix (GP) Singapura esok.

Kita mampu lahir jaguh dunia

Posted:

RUMAH belum dibina, pahat sudah berbunyi.

0 ulasan:

Catat Ulasan