Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Tanah RM16.2 bilion ditawar kepada Malaysia

Posted:

SINGAPURA - Sebanyak dua bidang tanah yang akan diberikan oleh Singapura kepada sebuah konsortium Malaysia bagi menyelesaikan pertelingkahan berpanjangan di antara kedua-dua buah negara adalah bernilai sehingga S$7 bilion (RM16.2 bilion), kata seorang penganalisis hartanah semalam.

Kecoh silap terjemahan ucapan Mahmoud

Posted:

PERTUBUHAN BANGSA-BANGSA BERSATU (PBB) - Presiden Iran, Mahmoud Ahmadinejad menyampaikan ucapan yang bercelaru semalam yang cuma dapat difahami oleh beliau sendiri dan delegasinya.

Buku dedah kehidupan ejen Britain

Posted:

LONDON - Agensi Perisikan Britain, MI6 menerbitkan biografi pertamanya, MI6 The History of the Secret Intelligence Service 1909-1949 semalam yang melibatkan sejarah awal penubuhan agensi berkenaan.

Paris Hilton ditahandi lapangan terbang Jepun

Posted:

TOKYO - Selebriti Paris Hilton ditahan oleh beberapa pegawai imigresen di Lapangan Terbang Narita di sini semalam selepas dia berlepas dari Las Vegas, Amerika Syarikat.

Bumi huru-hara 2013 kerana matahari

Posted:

LONDON - Aktiviti nyalaan api yang meluap-luap di matahari akan mencetuskan huru-hara di seluruh dunia pada tahun 2013, lapor sebuah akhbar semalam.

Juara wajah lucu pengsan

Posted:

GREMONT - Detik-detik gembira pada satu pertandingan wajah lucu di Britain bertukar cemas apabila seorang peserta wanita, Anne Woods (gambar) pengsan selepas dia menamatkan persembahannya, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan