Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Semangat 'Harimau Malaya'

Posted:

MENTERI Belia dan Sukan, Datuk Ahmad Shabery Cheek mahu lagu kebangsaan bergema sebanyak 10 kali pada temasya Sukan Komanwel 2010 di New Delhi, India bermula 3 hingga 14 Oktober depan.

Selangor hampiri suku akhir

Posted:

SELANGOR boleh diibaratkan sudah sebelah kaki ke suku akhir Piala Malaysia selepas mereka mengekalkan rekod keme- nangan seratus peratus dengan menewaskan Perlis 1-0 pada aksi Kumpulan D di Stadium Shah Alam malam tadi.

City ujian sebenar Chelsea

Posted:

LONDON - Carlo Ancelotti masih belum berpuas hati meskipun Chelsea mencatat kemenangan 4-0 ke atas Blackpool pada aksi Liga Perdana England awal pagi semalam.

Skuad Rajagobal perlu tampil cemerlang

Posted:

skuad negara tidak perlu merasa tertekan, sebaliknya mereka perlu beraksi dengan cemerlang pada Kejohanan Bola Sepak Piala AFF Suzuki 2010 di Jakarta dan Bandung, Indonesia bermula 1 hingga 7 Disember depan, lapor HAFIZ ABBAS.

Gimnas negara sasar pingat gangsa

Posted:

SKUAD gimnastik artistik wanita negara bertekad untuk membawa pulang sekurang-kurangnya satu pingat gangsa pada penampilan pertama Sukan Komanwel 2010.

'Hari ajaib buat saya'

Posted:

LONDON - Ketajaman penyudah penyerang Manchester United, Dimitar Berbatov (gambar)ternyata masih lagi berbisa.

Adebayor semakin hampir tinggalkan City

Posted:

LONDON - Emmanuel Adebayor hampir pasti meninggalkan Manchester City selepas hubungannya dengan pengurus, Roberto Mancini semakin panas.

Eto'o penyelamat Inter

Posted:

ROM - Samuel Eto'o menjaringkan dua gol untuk membantu Inter Milan bangkit menewaskan Palermo 2-1, sekali gus kembali ke persada Serie A awal pagi semalam.

Alonso membara

Posted:

LONDON - Pemandu Ferrari, Fernando Alonso mengakui, dia perlu menamatkan baki perlumbaan Formula Satu (F1) musim ini dalam kelompok tiga terbaik jika berhasrat bergelar juara dunia.

0 ulasan:

Catat Ulasan