Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Mayat dibakar di ladang ayam

Posted:

KUALA LUMPUR – Empat mayat dipercayai termasuk jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya (gambar) dan tiga rakannya yang dilaporkan hilang sejak 13 hari lalu ditemui dekat pantai Morib, Selangor semalam.

Asap hitam selubungi jambatan

Posted:

GEORGE TOWN - Pengguna Jambatan Pulau Pinang di sini terpaksa berdepan dengan kesesakan lalu lintas selama lebih enam jam di sepanjang 10 kilometer (km) di kedua-dua arah berikutan berlaku kebakaran melibatkan tiga kabel utama Tenaga Nasional Berhad (TNB) di bawah jambatan itu semalam.

Tiada surat jemputan ke istana

Posted:

KOTA BHARU – Kesahihan mengenai istiadat pemasyhuran Tengku Muhammad Faris Petra sebagai Sultan Kelantan baru yang didakwa akan berlangsung di Istana Balai Besar esok terus menjadi tanda tanya.

Rumah penyewa balik berhari raya hangus

Posted:

KAMPAR - Malang bagi sebuah keluarga yang menyewa di sebuah rumah separuh papan di Kampung Tersusun, Malim Nawar di sini apabila kediaman tersebut hangus terbakar semasa mereka pulang berhari raya di kampung di Negeri Sembilan semalam.

Dalamkan dasar tasik

Posted:

BAGAN SERAI – Proses mendalamkan dasar Tasik Bukit Merah di sini merupakan langkah terbaik menyelesaikan masalah banjir yang berlaku di kawasan berkenaan hampir saban tahun.

Meninggal sehari sebelum raya

Posted:

ALOR GAJAH - Sepatutnya tujuh beradik boleh beraya bersama ayah mereka untuk menyambut Hari Raya Adilfitri kelmarin namun harapan musnah apabila ayah tersayang ditemui tidak bernyawa dipercayai diserang sakit jantung ketika mencari buluh untuk dibuat lemang di ladang kelapa sawit berhampiran Institut Latihan Unggas di sini Khamis lalu.

0 ulasan:

Catat Ulasan