Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Misi sukar Benitez

Posted:

LONDON – Inter Milan bakal berdepan tugas sukar untuk mempertahankan trofi Liga Juara-Juara musim ini. Awal pagi esok, skuad bimbingan Rafael Benitez (gambar) ini akan memula- kan misi dengan bertandang ke gelanggang lawan untuk bertemu kelab Belanda, FC Twente.

Memburu kemenangan sulung

Posted:

SKUAD bola sepak bawah 21 tahun kebangsaan, Harimau Muda A berpeluang cerah untuk meraih kemenangan pertama pada siri perlawanan persahabatan di Slovakia apabila turun bertemu Slovan Duslo Sala hari ini.

Penyu awasi muslihat Pahang

Posted:

JURULATIH Terengganu, Irfan Bakti enggan terlalu memandang rendah kemampuan Pahang sekalipun rekod menjadi milik skuad Penyu pada dua perlawanan Liga Super musim ini.

BAM masih buat kajian

Posted:

CADANGAN penggabungan Akademi Badminton Negara dan Akademi Berbasikal di velodrom tertutup yang dirancang pembinaannya di Vision Valley, Labu di Negeri Sembilan, memerlukan kajian lanjut mengenai kesesuaiannya.

Hodgson tidak letak sasaran

Posted:

BIRMINGHAM - Roy Hodgson enggan mengulas mengenai masa depan Liverpool selepas seri tanpa jaringan dengan Birmingham pada aksi Liga Perdana England kelmarin.

Beckham masih tidak bersedia

Posted:

LOS ANGELES - David Beckham mendakwa dia tidak pernah sesekali membohongi pengurus England, Fabio Capello untuk mendapatkan peluang beraksi bersama skuad kebangsaan negara itu.

Misi buru Piala Malaysia bermula

Posted:

MESKIPUN masih dalam mood Aidilfitri, ia bukan satu alasan bagi pemain-pemain bola sepak tempatan untuk beraksi pada kempen Piala Malaysia 2010.

Vettel bernasib baik

Posted:

MONZA, Itali - Pemandu Red Bull, Sebastian Vettel mengakui dia bernasib baik pada perlumbaan Formula Satu (F1) Grand Prix (GP) Itali kelmarin.

Nadal kena tunggu

Posted:

NEW YORK - Pemain No. 1 dunia, Rafael Nadal terpaksa menunggu sekurang-kurangnya sehari lagi untuk melengkapkan koleksi gelaran Grand Slam pada Kejo- hanan Tenis Terbuka Amerika Syarikat (AS).

0 ulasan:

Catat Ulasan