Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Gelang emas Sosilawati dihantar ke Jabatan Kimia

Posted:

KUALA LUMPUR - Polis masih belum dapat memastikan sama ada seutas gelang emas yang ditemui di sebatang tali air berdekatan kunci air di Kampung Sungai Lang, Banting kelmarin merupakan milik jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya yang dibunuh kejam bersama tiga lelaki pada 30 Ogos lalu.

Kertas siasatan dipulangkan

Posted:

KUALA LUMPUR - Tidak sampai 24 jam polis menghantar kertas siasatan kes pembunuhan jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga lelaki ke Jabatan Peguam Negara kelmarin, ia dipulangkan semula kerana masih belum lengkap.

Jam tangan jadi petunjuk

Posted:

SUNGAI PETANI - Seutas jam tangan yang disahkan milik seorang kontraktor yang dilaporkan hilang April lalu, Mohd. Shafiq Abdullah, 37, menjadi petunjuk kemungkinan lelaki itu senasib dengan jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya.

Budak mati tersepit meja lipat

Posted:

IPOH - Seorang kanak-kanak berusia lima tahun menjerit kesakitan sambil meminta tolong selama hampir 10 minit tetapi disebabkan ahli keluarganya menyangkakan semua itu gurauan, dia akhirnya meninggal dunia selepas tersepit di kaki meja lipat di rumahnya di Kuala Kangsar semalam.

Pemandu teksi ke tali gantung

Posted:

SHAH ALAM – Selepas tujuh bulan kes pembunuhan seorang kanak-kanak perempuan, Syafiah Humaira Sahari berlangsung, Mahkamah Tinggi di sini semalam akhirnya menjatuhkan hukuman mati ke atas seorang pemandu teksi, Mohd. Fazli Azri Jamil.

Badrul, Julia akhirnya bercerai

Posted:

KAJANG – "Saya lega, kini saya tiada halangan untuk keluar bekerja, saya tidak mahu masa depan yang gelap untuk anak-anak saya."

Paris Hilton batal lawat Malaysia

Posted:

KUALA LUMPUR - Selebriti Amerika Syarikat, Paris Hilton telah membatalkan rancangan untuk melawat Malaysia hari ini selepas dilarang memasuki Jepun semalam.

Shahir AF8 terselamat, kereta baru beli remuk

Posted:

KUALA LUMPUR - Juara Akademi Fantasia Kelapan ( AF8 ), Ahmad Shahir Zawawi, 22, tidak akan dapat melupakan bagaimana kereta berkuasa tinggi, Nissan Fairlady yang baru sebulan dibeli berpusing sebelum merempuh besi penghadang Lebuh Raya Utara-Selatan dekat Sungkai, Perak pada Isnin lalu.

Tuanku Muhammad Faris kini bergelar Sultan Muhammad kelima

Posted:

KOTA BHARU - Sultan Kelantan, Tuanku Muhammad Faris Petra berkenan untuk menggunakan gelaran Sultan Muhammad kelima untuk penggunaan rasmi Istana dan kerajaan negeri bagi menggantikan nama baginda.

Tarif elektrik kekal - TNB

Posted:

KUALA LUMPUR - Tenaga Nasional Bhd. (TNB) tidak berhasrat untuk menaikkan kadar tarif elektrik buat masa ini.

CUEPACS minta bonus 2 bulan

Posted:

SEREMBAN – Kongres Kesatuan Pekerja-pekerja Dalam Perkhidmatan Awam (CUEPACS) memohon kerajaan mempertimbangkan pemberian bonus sebanyak dua bulan kepada kakitangan awam pada tahun ini.

Ashraf, Bunga dapat anak lelaki

Posted:

KUALA LUMPUR - Penyanyi dan pelakon terkenal Indonesia, Bunga Citra Lestari, 27, yang merupakan isteri kepada pelakon dan pengacara Malaysia, Ashraf Sinclair selamat melahirkan bayi lelaki di Rumah Sakit Brawijaya, Jakarta Selatan semalam.

Pesawat kenamaan tergelincir

Posted:

KUALA TERENGGANU - Sebuah pesawat milik Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) yang biasanya digunakan untuk membawa orang kenamaan dan pemimpin negara tergelincir dari landasan ketika mendarat di Lapangan Terbang Sultan Mahmud (LTSM) dekat sini pagi semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan