Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Gelaran ayah bonda ditarik

Posted:

KOTA BHARU – Sehari selepas dimasyhurkan sebagai Sultan Kelantan, Tengku Muhammad Faris Petra semalam bertindak menarik balik gelaran 'Tuanku' daripada ayahanda baginda, Sultan Ismail Petra.

Marion kecewa disindir

Posted:

PUTRAJAYA - Pengacara E! News Asia , Marion Rose Caunter, 30, kesal dengan tindakan bakal abang iparnya, SM Faisal SM Nasimuddin yang membuat pelbagai kenyataan kurang manis tentang dirinya di laman sosial Twitter sehingga menjadi topik bualan umum.

Muhyiddin kutuk pembunuhan Sosilawati

Posted:

KUALA LUMPUR - Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin (gambar) mengutuk perbuatan pembunuhan kejam melibatkan jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga individu lain.

Bunuh jiran untuk bayar hutang

Posted:

SEREMBAN - Polis merungkai kes pembunuhan seorang ustazah dan anaknya di rumah mereka di Port Dickson pada 2 September lalu yang dipercayai dilakukan oleh jiran mereka.

Penyelam temui zink pelapik mayat

Posted:

BANTING - Pasukan penyelam polis semalam menemui enam keping zink di dasar Sungai Kanchong Laut di Kampung Endah, Ladang Gadong, Tanjung Sepat disini yang dipercayai dijadikan sebagai pelapik untuk membakar mayat Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga rakannya.

Tiga penipu warga asing diberkas

Posted:

NIBONG TEBAL - Modus operandi dua warga Iran dan seorang rakyat Turki mencetuskan provokasi sebelum melarikan wang milik mangsa di sekitar negeri ini berakhir apabila mereka ditahan di Parit Buntar, Perak Jumaat lalu.

Restoran jual air suam RM1 segelas

Posted:

GEORGE TOWN – Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) akan mengambil tindakan terhadap sebuah restoran makanan laut di Tanjong Tokong di sini yang menjual air suam pada harga RM1 segelas.

Risiko beli kanta lekap Internet

Posted:

SHAH ALAM - Taip sahaja perkataan 'kanta lekap murah' di ruangan carian di Internet, anda akan menemui puluhan blog menawarkan produk tersebut dengan pakej harga yang murah.

Buntu tiada MyKad

Posted:

JOHOR BAHRU - Seorang pelajar, Bowee On Lee Yin, 14, buntu memikirkan dirinya yang masih belum mendapat MyKad sedangkan keluarganya telah membuat permohonan kepada Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) negeri sejak dua tahun lalu.

Mercun RM400,000 dirampas

Posted:

RANTAU PANJANG – Pasukan Gerakan Am (PGA) merampas pelbagai jenis mercun bernilai kira-kira RM400,000 di Kampung Rahmat di sini semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan