Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Aidilfitri di Slovakia

Posted:

BIARPUN jauh di perantauan, barisan pemain dan pegawai skuad bawah 21 tahun kebangsaan, Harimau Muda A tetap menyambut pagi Syawal kelmarin dalam suasana meriah, lapor WAN FAKHRUL BAKAR.

T-Team intai satu mata di Shah Alam

Posted:

PENDATANG baru, T-Team yakin laluannya ke peringkat suku akhir Piala Malaysia cerah jika dapat mengatasi Selangor pada perlawanan pembukaan di Stadium Shah Alam, Selasa depan.

ISN guna biomekanik untuk taekwondo

Posted:

INSTITUT Sukan Negara (ISN) bercadang untuk memperluaskan penggunaan aplikasi teknologi sains sukan biomekanik bagi membantu mempertingkatkan prestasi atlet taekwondo negara.

Hafiz bersedia ganti Chong Wei

Posted:

KECEDERAAN belakang badan yang dialami jaguh negara, Datuk Lee Chong Wei meresahkan banyak pihak tatkala hanya tinggal kurang sebulan sahaja lagi temasya Sukan Komanwel 2010 akan membuka tirai- nya, lapor HELMI TALKAH.

Sazali buru gelaran Mr. Universe

Posted:

SELEPAS bergelar juara Mr. Asia sebanyak tujuh kali, jaguh bina badan negara, Sazali Abdul Samad kini memburu gelaran Mr. Universe buat kali keenam pada Kejohanan Bina Badan Dunia yang akan berlangsung di Varanasi, India pada 27 Oktober hingga 1 November depan.

Mariappan cari tiket ke London

Posted:

ATLET powerlifting negara, P. Mariappan berazam melakukan angkatan terbaik pada Sukan Komanwel di New Delhi, India Oktober ini bagi mencari tiket mudah ke Sukan Paralimpik London pada 2012.

Tiga bulan buat Babel bukti keupayaan

Posted:

LONDON - Ryan Babel diberikan tempoh tiga bulan untuk menyelamatkan kariernya bersama Liverpool.

Hodgson yakin dengan kemampuan pemain

Posted:

BIRMINGHAM - Pengurus Liverpool, Roy Hodgson yakin dengan barisan pemain yang dimilikinya ketika ini.

Clijsters bakal cipta sejarah

Posted:

NEW YORK - Pemain Belgium, Kim Clijsters berpeluang mencipta sejarahnya yang tersendiri menjelang aksi final Kejohanan Tenis Terbuka Amerika Syarikat (AS) hari ini.

Venus belum berputus asa

Posted:

NEW YORK - Sekalipun telah lapan tahun gagal dalam usahanya untuk beraksi di pentas final Kejoha- nan Tenis Terbuka AS, Venus Williams masih belum mahu berputus asa.

0 ulasan:

Catat Ulasan