Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Beraya hanya seadanya!

Posted:

MENDENGAR takbir raya yang bergema memenuhi alam, hati terdetik tanda kesyukuran terhadap nikmat kebesaran Ilahi. Bulan menunai ibadah telah selesai dilalui maka kedatangan Syawal yang baru menebarkan wangian hari ketiga ini, masih terlalu manis untuk dipersiakan.

Farina mencari ruang

Posted:

DAPAT berdiri di atas platform yang tepat bukan bermaksud ia satu jaminan dalam kerjaya yang baru hendak dikemudi. Paling penting adalah sanggup menempuh pelayaran yang panjang dan bergelora dengan kapal yang utuh dan sesuai dengan jiwa pengemudinya.

Dendam Chinta Fasha

Posted:

BUNGA penuh kontroversi bernama Fasha Sandha bukan seperti bunga yang dikenali dua atau tiga tahun sudah. Di laman sari seni, mekarnya si bunga ini sudah cukup menebarkan bauan, sesekali wangi sesekali juga jenuh dikecam banyak tetangga.

Anuar pernah salah berfesyen

Posted:

JEJAKA yang tidak kelihatan seperti usianya ini sentiasa tampil segar dan mempesonakan. Walau angka yang dibawa kehidupan dan jasadnya sudah mencecah 40 tahun, Anuar Zain sentiasa terserlah dengan imej muda dan kena gaya.

Ariel, Luna beraya

Posted:

RAYA tahun ini sangat berbeza dengan tahun-tahun sebelum ini. Walaupun terpaksa beraya di dalam sel tahanan, hari raya Ariel disambut gembira kerana dia ditemani kekasihnya, Luna Maya.

Jay-Z teringin gemuk

Posted:

WALAUPUN sudah menjalani kehidupan yang penuh dengan kemewahan dan kejayaan, Jay Z merancang melakukan sesuatu yang berbeza daripada hidupnya kini apabila dia pencen kelak. Bintang rap tersebut mahu memanjakan diri dengan makanan dan anggur terbaik setelah tua kelak.

Rain tunda latihan askar

Posted:

PELAKON, penyanyi dan bintang Korea, Rain memilih untuk menunda latihan ketenteraannya. Penyanyi berusia 28 tahun tersebut seharusnya mengikuti latihan mandatori di negara itu bulan ini.

0 ulasan:

Catat Ulasan