Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Taksub bos punca mangsa dibunuh

Posted:

KUALA LUMPUR - Taksub kepada majikan dipercayai menjadi punca enam pekerja Ladang Gadong, Tanjong Sepat di Banting sanggup melakukan pembunuhan kejam melibatkan jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga yang lain.

Patmanaban guna gelaran Datuk palsu

Posted:

KUALA LUMPUR - Polis mengesahkan peguam K. Patmanaban tidak pernah dikurniakan gelaran Datuk.

Khairil tidak serik naik helikopter selepas insiden terhempas

Posted:

TEMERLOH - Pembantu juruterbang, Khairil Azwan Jamaluddin, 30, sempat bertakbir beberapa kali ketika helikopter yang dinaikinya melalui detik-detik cemas sebelum terhempas di Ladang Getah Bukit Lada, Lanchang dekat sini kelmarin.

Tipu jual barang melalui Internet

Posted:

KUALA LUMPUR - Kegiatan penipuan yang didalangi oleh warga Afrika tidak pernah berkurangan malah dari hari ke hari ia makin menjadi-jadi.

M. Rajoli meninggal dunia

Posted:

M. Rajoli atau nama sebenarnya Mohd. Rajoli @ Mohd. Rajab Mohamed yang hampir setahun terbaring di rumahnya di AU3, Keramat di sini, dimasukkan ke hospital pada Khamis lalu selepas mengalami kesukaran bernafas.

Maut dipukul gara-gara buka lampu

Posted:

KOTA BHARU - Seorang lelaki yang menghidap penyakit mental ditemui mati di dalam wad psikiatri Hospital Raja Perempuan Zainab II di sini semalam, dipercayai akibat dipukul.

Khidmat seks guna iklan akhbar

Posted:

KUALA LUMPUR - Hanya dengan satu panggilan sahaja, anda boleh membuat tempahan untuk mendapatkan khidmat seks!

Masalah air di HRPZ II berlarutan

Posted:

KOTA BHARU - Kementerian Kesihatan kesal terhadap kegagalan Air Kelantan Sdn. Bhd. (AKSB), mengatasi masalah kekurangan bekalan air di Hospital Raja Perempuan Zainab II (HRPZ II) di sini yang berlarutan sejak tahun lalu.

Depot Imigresen KLIA terbeban

Posted:

SEPANG - Fungsi Depot Tahanan Imigresen Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) semakin bertambah selain fungsi asalnya sebagai penempatan sementara kepada warga asing yang tiba melalui lapangan terbang itu tetapi tidak dibenarkan memasuki negara ini atas sebab-sebab tertentu.

Sekolah Harapan mula beroperasi

Posted:

JASIN - Walaupun masih belum mempunyai pelajar, sekolah untuk remaja hamil di luar nikah dikenali sebagai Sekolah Harapan di sini secara rasmi telah memulakan operasinya semalam.

Polis buru samseng jalan raya

Posted:

KUALA TERENGGANU – Polis memandang serius gejala samseng jalan raya di negeri ini yang dikesan semakin berani termasuk sanggup mendatangkan kecederaan kepada anggota polis yang bertugas.

0 ulasan:

Catat Ulasan