Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Jutawan skuter mati naiki skuter

Posted:

LONDON - Pemilik firma skuter futuristik Segway, Jimi Heselden meninggal dunia selepas kenderaan beroda dua yang dinaikinya itu terjatuh dari sebuah gaung ke dalam sungai, kata polis semalam.

Ditangkap selepas mengaku rompak bank dalam Facebook

Posted:

PORTLAND, Oregon - Seorang perompak bank, Ryan Homsley yang menggelarkan dirinya sebagai 'Where's Waldo' ditangkap dua hari selepas dia mengaku melakukan jenayah itu dalam laman sosial Facebook miliknya, lapor sebuah akhbar semalam.

Bekas Menteri Luar Mesir meninggal dunia

Posted:

KAHERAH - Bekas Menteri Luar Mesir, Ahmed Maher yang terkenal di kalangan dunia Arab telah meninggal dunia ketika berusia 75 tahun.

Arab Saudi gagalkan 230 serangan pengganas

Posted:

RIYADH - Menteri Dalam Negeri Arab Saudi, Putera Nayef bin Abdul Aziz memberitahu, pihak berkuasa negara itu telah berjaya menggagalkan 230 serangan yang dirancang oleh pengganas. Menurutnya, hanya sepuluh serangan dapat dilakukan oleh pengganas dalam tempoh beberapa tahun kebelakangan ini.

Wanita direjam kerana berzina

Posted:

ISLAMABAD - Seorang wanita ditanam pada paras dada sebelum sekumpulan lelaki melontar batu berulang kali ke arahnya, lapor sebuah akhbar semalam.

Kes bekas Presiden Perancis digugurkan

Posted:

PARIS - Dewan Bandar Raya Paris telah menggugurkan satu kes undang-undang ke atas bekas Presiden Perancis, Jacques Chirac selepas beliau serta partinya bersetuju untuk membayar pampasan atas kerugian yang dialami akibat satu skandal rasuah semasa beliau menjadi Datuk Bandar.

Digantung tugas kerana buat tangkapan palsu

Posted:

SAN JOSE - Seorang pegawai polis bermotosikal di Amerika Syarikat (AS) digantung tugas selepas dia mempermainkan seorang remaja lelaki dengan menangkap dan menggarinya di rumah ibu bapa remaja itu, lapor sebuah akhbar semalam.

Pelacur minta Beckham tanggalkan seluar

Posted:

LOS ANGELES - Seorang pelacur, Irma Nicci mencabar bintang bola sepak dari England, David Beckham supaya membuka seluarnya di dalam kamar mahkamah bagi membuktikan dia tidak pernah melakukan hubungan seks dengannya, lapor sebuah akhbar semalam.

Kawah tahi bintang gergasi di Mesir

Posted:

KAHERAH - Sebuah kawah tahi bintang baru yang dikesan menerusi bantuan enjin carian Google Earth mungkin membantu saintis menentukan kesan hentaman objek dari angkasa lepas itu pada masa depan, lapor sebuah akhbar semalam.

Guru akui pernah jadi pelacur

Posted:

NEW YORK - Seorang guru di Amerika Syarikat (AS), Melissa Petro (gambar) menggemparkan ibu bapa apabila dia mengaku pernah menjadi seorang pelacur dan penari bogel, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan