Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Mahalnya Sukma...

Posted:

KOS menganjurkan Sukan Malaysia (Sukma) semakin meningkat. Senario itu telah menghadirkan kebimbangan khususnya negeri-negeri yang bakal menjadi tuan rumah kejohanan itu.

'Kami banyak peningkatan'

Posted:

SKUAD hoki wanita negara telah mempamerkan banyak peningkatan dan perkembangan itu mengundang khabar gembira menjelang Sukan Komanwel 2010 yang akan bermula di New Delhi, India, Ahad ini.

PKBM ketepi tiga bekas pelumba

Posted:

MELBOURNE – Persekutuan Kebangsaan Berbasikal Malaysia (PK- BM) akan memanggil semula tiga bekas pelumba lebuh raya negara untuk mengisi kekosongan yang mungkin ditinggalkan oleh pelumba-pelumba negara yang membuat keputusan menyertai pasukan benua Terengganu.

Vietnam balas dendam di Saigon

Posted:

HO CHI MINH CITY – Dendam Vietnam yang tewas kepada Malaysia pada final acara bola sepak Sukan SEA 2009 di Laos pada Disember lalu akhirnya terbalas.

Zamri calon untuk Moto2

Posted:

MESKIPUN proses pemilihan pelumba bagi penyertaan wild card kategori Moto2 siri Kejuaraan MotoGP Grand Prix Malaysia 2010 hanya dilakukan pada saat-saat akhir, namun peminat sukan pemotoran tempatan tidak perlu mencurigai kebolehan pelumba negara dalam kelas Moto2, Mohd. Zamri Baba.

Rooney tak disenarai bagi aksi menentang Valencia

Posted:

LONDON - 'Ayam tambatan' Manchester United, Wayne Rooney tidak akan diturun- kan pada aksi menentang Valencia dalam saingan Liga Juara-Juara peringkat Kumpulan C awal pagi esok.

Messi bakal beraksi semula

Posted:

MOSCOW - Penyerang sensasi Barcelona, Lionel Messi (gambar) berkemungkinan akan diturunkan pada aksi menentang Rubin Kazan dalam saingan Liga Juara-Juara peringkat Kumpulan D awal pagi esok.

Westwood, Hanson perkuatkan Eropah

Posted:

WALES - Kapten Piala Ryder Eropah, Colin Montgomerie menjelaskan dua pemainnya, Lee Westwood dan Peter Hanson sudah bersedia untuk beraksi pada kejohanan golf dwitahunan itu minggu ini.

'Tiada masalah dalam Mercedes GP'

Posted:

LONDON - Ketua Mercedes, Nor- bert Haug menafikan dakwaan berlakunya pertelingkahan dalam pasukan Formula Satu (F1) Mercedes GP.

0 ulasan:

Catat Ulasan