Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


4 mengaku bunuh, bakar Sosilawati

Posted:

BANTING - Empat pekerja ladang buah-buahan dan ternakan milik seorang peguam bergelar Datuk mengaku terlibat membunuh dan membakar Datuk Sosilawati Lawiya, 47, dan tiga lelaki bersama jutawan kosmetik itu di Ladang Gadong, Tanjung Sepat di sini.

Anak harap sisa mayat ditemui bukan Sosilawati

Posted:

KUALA LUMPUR - "Kalau betul emak tidak ada lagi, bawa dia dan tunjuk depan Rina. Abah, tolong cari mak, abah."

Peguam ada harta luar biasa

Posted:

BANTING - Pembunuhan jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga lelaki amat mengejutkan negara kerana kejadian itu turut menyaksi seorang peguam, Datuk K. Patmanaban, 41, yang dikenali ramai di daerah ini ditahan bagi membantu siasatan.

Hasrat beraya bersama ayah punah

Posted:

REMBAU - "Ayah janji hendak bawa saya dan adik beraya di Kuantan tetapi sehingga hari ini (semalam) ayah tidak muncul-muncul."

Jasa Musa akan terus diingati

Posted:

KUALA LUMPUR - Sekali pandang raut wajahnya, mereka yang tidak mengenalinya mungkin beranggapan beliau tegas dan sukar didampingi.

Tiada persiapan pertabalan sultan

Posted:

KOTA BHARU - Rakyat Kelantan terus diselubungi tanda-tanya mengenai desas-desus Pemangku Raja yang juga Tengku Mahkota Kelantan, Tengku Muhammad Faris Petra (gambar) akan ditabalkan sebagai Sultan Kelantan yang baru.

Risau Pak Tam cakap telo Cina

Posted:

PONTIAN - Ibu bapa Sheikh Faeizan Omar, 21, yang kini ditahan di penjara Taiwan kerana disyaki membawa dadah, semakin sedih kerana pertuturan anaknya itu kini berubah kepada telo Cina.

Peniaga pasar borong moden 'cabut lari'

Posted:

GOPENG – Terminal Makanan Negara (Teman) di sini yang baru sebulan beroperasi perlu diberi suntikan segera jika tidak mahu melihat peniaga terus 'cabut lari'.

Rezeki tong sampah warga emas

Posted:

GEORGE TOWN - Sedang insan lain lena diulit kesejukan awal pagi, seorang wanita warga emas, Laila Dollah, 60, berjalan terhenjut-henjut sambil menolak kereta sorong menuju ke Jalan Masjid, Jelutong di sini untuk mencari rezeki.

Kaji terlebih dahulu - Dr. Mahathir

Posted:

KUALA LUMPUR - Sebarang langkah untuk membolehkan ringgit didagangkan semula di luar pesisir perlu dipertimbangkan dengan sehalus-halusnya, kata bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad.

0 ulasan:

Catat Ulasan