Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Rajagobal nilai prestasi pemain di Vietnam

Posted:

TIGA perlawanan sepanjang Kejohanan Undangan Piala Millenium Thang Long di Ho Chi Minh City, Vietnam dari 28 September ini hingga 2 Oktober depan akan dijadikan medan penilaian prestasi skuad bola sepak negara.

Selangor bernasib baik

Posted:

JIKA dilihat aksi 90 minit perte- muan Piala Malaysia membabitkan Selangor dan Perlis di Stadium Shah Alam malam kelmarin, Perlis boleh dianggap lebih layak untuk mencatat kemenangan.

The Chance cungkil bakat baru bola sepak

Posted:

JENAMA sukan terkenal, Nike Malaysia merasmikan program yang diberi nama The Chance bagi mencungkil bakat-bakat baru dalam arena sukan bola sepak.

Usah gentar - Tengku Abdullah

Posted:

SKUAD hoki negara tidak harus gentar ketika beraksi pada temasya Sukan Komanwel di New Delhi, India yang bermula 3 hingga 14 Oktober depan.

Barca buru kemenangan sulung di Nou Camp

Posted:

MADRID - Penyandang juara, Barcelona memburu kemenangan sulung di gelanggang sendiri musim ini apabila melayan kunjungan Sporting Gijon di Nou Camp awal pagi esok.

Pengurus Liverpool dikritik

Posted:

LONDON - Daniel Anger secara terbuka mengkritik corak permainan yang diterap- kan oleh pengurus baru Liverpool, Roy Hodgson.

Amaran buat City, Arsenal

Posted:

LONDON - Pemain sayap Chelsea, Florent Malouda mula memberi amaran kepada Manchester City dan Arsenal.

Vettel anggap misi masih belum berakhir

Posted:

LONDON - Sebastian Vettel menganggap peluangnya untuk muncul sebagai pemandu Red Bull pertama menjuarai gelaran dunia Formula Satu (F1) belum berakhir.

Skuad Olahraga Kenya tersentak

Posted:

NAIROBI - Cabaran skuad olahraga Kenya pada Sukan Komanwel 2010 di New Delhi, India, Oktober depan semakin terjejas.

0 ulasan:

Catat Ulasan