Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Pencarian Sam-Remy

Posted:

SANTUN dan selamba dalam nakal jiwa sang pria, dua lelaki muda yang galak mengukir nama, Remy Ishak dan Sam Shaheizy berdialog tanpa dipinta.

'Kenyataan Abby melukakan saya'

Posted:

PERANG perasaan, bertikam lidah di surat khabar dan saling menuding jari antara bekas pasangan ideal, Norman Hakim, 34, dan Abby Abadi, 32, cukup menjelaskan kepada sesiapa sahaja bahawa perceraian bukanlah jaminan masalah akan selesai sepenuhnya.

Perginya M. Rajoli

Posted:

BAYANGAN karakter hitam dan putih tiba-tiba jadi jelas di depan mata. Sama ada berjubah putih dan berserban membawa tasbih atau stail rugged membawa motosikal besar, itu kelibat yang datang tiba-tiba ketika berita sosok seorang M. Rajoli sedang berhadapan antara hidup dan pergi pada saat-saat akhir.

Peterpan bankrap

Posted:

KHABAR kurang enak meliputi kumpulan terkenal Peterpan. Setelah vokalis grup asal Bandung itu, Ariel, dipenjara ekoran kes video lucah, grup tersebut dikatakan bankrap pula.

Drew fobia gagal

Posted:

DALAM perjalanan seni wanita cantik ini, daripada pelakon cilik hinggalah dia menjadi produser wanita Hollywood terkenal, jarang dia dihambat perasaan takut.

Magis sentuhan Edry

Posted:

RAMAI yang menantikan karya arahan sulung Edry, adik bongsu dalam trio KRU. Barisan pelakon filem ini sememangnya mantap tetapi Edry tidak bergantung pada nama-nama besar itu semata-mata. Ini sebuah filem yang pintar dari sudut pembikinannya.

0 ulasan:

Catat Ulasan