Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Keputusan ditentukan jawatankuasa futsal FAM

Posted:

HASRAT skuad wanita KL Figos RSA untuk beraksi pada Pusi- ngan 3 saingan Liga Futsal Kebangsaan Felda/FAM 2010 hari ini dan esok tidak kesampaian.

Fandi, Fadhli 'dipikat' Vion FC

Posted:

BIARPUN skuad bawah 21 tahun kebangsaan, Harimau Muda A baru dua minggu berada di Slovakia, dua pemainnya sudah pun 'dipikat' kelab Liga Corgon Slovakia, Vion FC, lapor WAN FAKHRUL BAKAR.

Tiada paksaan sertai skuad benuaPLBT tak paksa pelumba

Posted:

TIADA paksaan buat pelumba negara menyertai pasukan benua Terengganu.

Belum masa ambil jurulatih asing

Posted:

PERLUKAH kita menggunakan khidmat jurulatih asing untuk mengembalikan kegemilangan sukan sepak takraw negara? Isu ini mungkin tidak sesuai untuk dibincangkan ketika ini kerana ia dianggap sebagai suatu isu yang sensitif.

Pelaburan besar Chelsea berbaloi

Posted:

LONDON - Penyerang Chelsea, Nicolas Anelka menjelaskan, perbelanjaan besar yang dilakukan skuad The Blues sejak bebe- rapa tahun lalu telah membuahkan hasil.

Mourinho dalam dilema

Posted:

MADRID - Jose Mourinho enggan membuat keputusan mengenai tawaran menjadi pengendali sementara skuad kebangsaan Portugal dalam dua aksi kelayakan Euro 2012.

Hamilton tampil lebih hebat

Posted:

LONDON - Lewis Hamilton menegas- kan, dia akan tampil lebih hebat pada perlumbaan Formula Satu (F1) Grand Prix (GP) Singapura pada 24 September ini.

Vettel mampu jadi juara dunia 2010

Posted:

LONDON - Bekas pemandu perlumbaan F1, Niki Lauda yakin gelaran juara dunia musim ini akan dimenangi pemandu Red Bull, Sebastian Vettel.

Nadal kuasai kedudukan No. 1

Posted:

LONDON - Rafael Nadal dijangka akan terus mengungguli ranking No. 1 dunia sehingga akhir tahun ini.

Bintang golf dunia di Bukit Kiara

Posted:

PEMAIN golf wanita ranking kelima utama dunia akan menyertai Kejohanan Persatuan Pemain Golf Profesional Wanita Sime Darby (LPGA) Malaysia pada 22 hingga 24 Oktober depan.

0 ulasan:

Catat Ulasan