Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Kelima buat Nicol

Posted:

RATU skuasy negara, Datuk Nicol Ann David merangkul gelaran kelima berturut-turut pada Kejohanan Terbuka Hong Kong 2010 selepas menumpaskan Jenny Duncalf pada perlawanan akhir semalam.

Lewis Hamilton juara

Posted:

SPA-FRANCORCHAMPS, Belgium - Pemandu McLaren, Lewis Hamilton muncul juara perlumbaan kereta Formula Satu (F1) Grand Prix (GP) Belgium selepas mengharungi aksi yang penuh mencabar semalam.

Hishan mahu futsal lebih kompetitif

Posted:

NAIB Presiden Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM), Datuk Seri Abdullah Hishan Mohd. Hashim bertekad untuk menjadikan futsal dan bola sepak pantai sebagai sukan yang lebih kompetitif di negara ini.

Hoki: Skuad negara hilang rentak

Posted:

SKUAD hoki negara gagal meneruskan rentak kemenangan pada Kejohanan Hoki Cabaran Lima Negara apabila tumpas 1-4 kepada Ireland di Paris kelmarin ketika separuh dari- pada pemain sedang menjalani ibadah puasa, lapor SHAHRIL NIZAM ABDULLAH.

Tiger Woods pamer prestasi yo-yo

Posted:

PARAMUS, New Jersey - Tiger Woods yang baru keluar daripada masalah keruntuhan rumah tangganya berikutan pendedahan skandal seks dengan beberapa pelacur, masih bergelut dengan prestasi yo-yo pada Piala FedEx yang memasuki pusingan ketiga kelmarin.

Klinsmann calon bos Villa

Posted:

LONDON - Jurgen Klinsmann menjadi calon utama untuk menggantikan pengendali sementara Kevin MacDonald di Aston Villa.

Wenger mula cakap besar

Posted:

BLACKBURN - Arsene Wenger yakin kejayaan Arsenal menewaskan Blackburn 2-1 malam kelmarin bakal memaksa pasukan-pasukan lain lebih menghormati mereka dalam pemburuan gelaran Liga Perdana England musim ini.

Lampard terlepas aksi kelayakan Euro

Posted:

LONDON – Frank Lampard dan John Terry tidak disenaraikan dalam skuad England menentang Bulgaria pada kempen Kelayakan Euro 2012 di Stadium Wembley, Jumaat depan.

'Gagal bukan pilihan saya'

Posted:

LONDON - Jose Mourinho sedar bahawa untuk menutup mulut pengkritiknya di Real Madrid, beliau perlu menghadiahkan gelaran Liga Sepanyol dan Liga Juara-Juara musim ini.

Nadal idam gelaran Terbuka AS

Posted:

NEW YORK - Rafael Nadal mena- ruh harapan untuk menjuarai Terbuka Amerika Syarikat bagi melengkapkan gelaran Grand Slam dalam kariernya.

0 ulasan:

Catat Ulasan