Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Sandaran pada Chong Wei

Posted:

HARAPAN negara untuk menjulang gelaran dunia kini terletak sepenuhnya di bahu pemain No. 1 dunia, Datuk Lee Chong Wei serta beregu emas, Koo Kien Keat-Tan Boon Heong.

Skuad negara harungi dua perlawanan di Doha

Posted:

SKUAD kebangsaan bimbingan K. Rajagobal akan terbang ke Doha, Qatar pada Sabtu ini untuk menghadapi dua aksi persahabatan menentang sebuah kelab Qatar dan skuad kebangsaan Oman.

LTdL 2011 lebih mencabar

Posted:

DUA peringkat pendakian akan mencabar kehebatan pelumba pada Kejohanan Lumba Basikal Le Tour de Langkawi (LTdL) edisi ke-16 tahun depan.

Felda United dapat duit raya

Posted:

PEMAIN skuad Felda United mungkin tidak dapat menyambut Aidilfitri tahun ini dengan sepuas-puasnya kerana mereka hanya diberi cuti tiga hari sebelum kembali berlatih pada hari raya kedua.

Semangat juang Werder Bremen

Posted:

ROM - Werder Bremen menampilkan semangat juang tinggi bagi menyingkirkan Sampdoria pada aksi kedua playoff Liga Juara-Juara di Stadium Marassi, Genoa awal pagi semalam.

Misi getir menanti Liverpool, PSV

Posted:

LONDON - Dua bekas juara Eropah, Liverpool dan PSV Eindhoven bakal berdepan cabaran besar pada aksi kedua playoff awal pagi esok bagi memburu slot ke saingan peringkat kumpulan Liga Europa musim ini.

Mourinho mengaku kalah

Posted:

LONDON - Jose Mourinho mengakui Real Madrid tidak mampu menandingi kuasa beli Manchester City.

Bolt ikut jejak Lewis

Posted:

MIAMI - Pelari pecut Jamaica, Usain Bolt yakin dia mampu bersaing dalam acara 400 meter atau lompat jauh pada Kejohanan Dunia 2013 di Moscow, Rusia.

0 ulasan:

Catat Ulasan