Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Sengaja mengundang tragedi

Posted:

HULU KLANG - Meskipun kawasan Bukit Antarabangsa di sini sentiasa berdepan dengan risiko tanah runtuh dari semasa ke semasa, masih ada pemaju yang tetap mahu membangunkan projek baru di kawasan tersebut.

Raja Azmi trauma tidur lokap

Posted:

KUALA LUMPUR – Penerbit filem kontroversi, Raja Azmi Raja Sulaiman, 51, kini berehat di samping keluarga dan masih trauma kesan daripada pengalaman tidur selama satu malam di lokap.

Enggan bayar zakat, denda RM1,000

Posted:

PUTRAJAYA – Umat Islam di Wilayah Persekutuan yang enggan membayar zakat fitrah boleh dikenakan tindakan mengikut Seksyen 16 Akta Kesalahan Jenayah Syariah (Wilayah-Wilayah Persekutuan) 1997 bermula tahun ini.

Deejay Jiama diarah cuti

Posted:

KUALA LUMPUR - Seorang deejay stesen radio berbahasa Cina, Jamaluddin Ibrahim diarah bercuti oleh majikannya, Star RFM Sdn. Bhd. atas alasan mengancam keselamatan negara dan menjejaskan hubungan kaum.

Lelaki mati dibelasah lima ah long

Posted:

KUALA LUMPUR - Seorang kontraktor bangunan mati setelah dibelasah lima orang lelaki dipercayai ah long yang sebelum itu telah mengganggu dan mengugut teman wanitanya di Pasar Borong Selayang di sini semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan