Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Tawar cabutan bertuah arak

Posted:

PELABUHAN KLANG - Melampau dan memalukan umat Islam.

Bapa dakwa anak koma dipukul anggota polis

Posted:

KOTA BHARU - Seorang remaja terpaksa bertarung nyawa apabila koma selama tiga hari akibat kecederaan parah pada kepala selepas didakwa dipukul oleh seorang anggota polis menggunakan sebatang kayu pada 20 Ogos lalu.

Jaga hospital positif syabu

Posted:

KLANG – Polis mengesahkan pengawal keselamatan yang menembak mati dua rakan setugasnya di kawasan letak kereta kakitangan Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) di sini awal pagi kelmarin bertindak selepas di bawah pengaruh dadah jenis syabu.

Tol LDP percuma, tiga tawar diskaun

Posted:

GEMAS – Sempena ulang tahun ke-53 kemerdekaan negara, syarikat konsesi Lingkaran Transkota Sdn Bhd (Litrak) memberi laluan percuma bagi pengguna Lebuh Raya Damansara-Puchong (LDP) manakala tiga syarikat lain memberikan diskaun sebanyak 20 peratus.

Tidak berlembut isu kedaulatan

Posted:

PEKAN - Malaysia tidak pernah berlembut dalam menangani isu yang dilihat mencemarkan kedaulatan negara, kata Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Buka puasa tanda mohon maaf

Posted:

SEREMBAN – Bagi meredakan insiden empat remaja menyimbah cat dan membaling botol arak di surau Taman Pulai Impian, Sikamat di sini Isnin lalu, satu majlis berbuka puasa diadakan di surau itu malam kelmarin.

Pondan Lorong Cungah digempur

Posted:

PELABUHAN KLANG – Tujuh individu termasuk empat lelaki berperwatakan wanita atau pondan ditahan dalam operasi bersepadu di Lorong Cungah di sini malam kelmarin.

2 maut lori bertembung van

Posted:

MERSING - Dua maut masing-masing pemandu lori dan van maut dalam satu kemalangan di Kilometer (KM) 36, Jalan Kota Tinggi-Mersing berhampiran Balai Polis Sungai Ambat di sini semalam.

Dinar hanya boleh disimpan bukan diniaga

Posted:

BACHOK - Kerajaan Pusat tiada masalah jika dinar emas dan dirham perak yang diperkenalkan kerajaan Kelantan hanya untuk disimpan bukan bagi diniaga di pasaran terbuka.

Susu percuma diteruskan tahun ini

Posted:

LAHAD DATU - Pemberian susu percuma untuk pelajar sekolah rendah di seluruh negara yang dihentikan dua tahun lalu akan dilaksanakan semula tahun ini.

0 ulasan:

Catat Ulasan