Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


KOAM pokai

Posted:

KESATUAN Olahraga Amatur Malaysia (KOAM) tidak mempunyai dana untuk menjelaskan hutang tertunggak berjumlah RM60,000 kepada Majlis Olimpik Malaysia (MOM).

Strategi Chong Wei berlatih sendiri

Posted:

TINDAKAN Datuk Lee Chong Wei tidak menyertai rakan sepasukannya berlatih di Universiti of Bath di London merupakan satu strateginya dalam menghadapi Kejohanan Dunia di Perancis minggu depan.

Misi menebus aib Doha 2006

Posted:

HANYA tiga pemain skuad bola sepak Sukan Asia 2006 di Doha, Qatar masih kekal dalam skuad kebangsaan untuk persiapan menghadapi Sukan Asia 2010 di Guangzhou, China November depan.

Renang IPC: Zul Amirul sumbang pingat gangsa

Posted:

PERENANG elit paralimpik negara, Zul Amirul Sidi Abdullah (gambar) berjaya meraih pingat gangsa pada Kejohanan Renang Jawatankuasa Paralimpik Antarabangsa (IPC) di Eindhoven, Belanda, semalam.

Kelantan tak pinjam pemain

Posted:

KELANTAN tidak memerlukan khidmat pemain pinjaman.

Pavlyuchenko penyelamat Spurs

Posted:

BERN, Switzerland - Roman Pavlyuchenko menyelamatkan maruah Tottenham Hotpsur daripada malu besar pada aksi pertama playoff Liga Juara-Juara awal pagi semalam.

Tiga kelab ternama elak musibah

Posted:

PARIS - Liverpool, Juventus dan Manchester City merupakan tiga kelab ternama yang cuba mengelak daripada tersingkir awal apabila mereka turun pada aksi pertama playoff Liga Europa awal pagi esok.

Isinbayeva masih belum puas

Posted:

SINGAPURA - Ratu lompat bergalah dunia, Yelena Isinbayeva mengakui, dia masih dahagakan kejayaan di pentas antarabangsa.

Heidfeld tinggalkan Mercedes GP

Posted:

LONDON - Pemandu Jerman, Nick Heidfeld secara rasmi telah meninggalkan perlumbaan Formula Satu (F1).

0 ulasan:

Catat Ulasan