Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Jeritan maut 'bangun sahur'

Posted:

TELUK INTAN – Keheningan hari keempat Ramadan sebuah keluarga di Taman Mawar, Langkap di sini semalam tiba-tiba bertukar menjadi tragedi sekali gus menjadikan dua adik-beradik perempuan yatim piatu.

Melayu ramai di rumah orang tua

Posted:

KUALA LUMPUR – Bagai satu sindrom berterusan, warga emas di kalangan kaum Melayu merupakan kumpulan yang paling ramai ditempatkan di rumah-rumah penjagaan orang tua di seluruh negara.

Peniaga trauma dibadai ribut

Posted:

JASIN - Trauma dengan kejadian ribut yang melanda bazar Ramadan Stadium Jasin di sini kelmarin, kebanyakan peniaga di situ tidak mahu berniaga lagi di tapak berkenaan.

'Mat Gian' tipu penziarah kubur

Posted:

PETALING JAYA - Kegiatan menipu orang ramai yang datang menziarah kubur ahli keluarga di tanah perkuburan Islam di Kampung Tunku di sini dikesan berlaku sejak beberapa tahun lalu dan semakin aktif pada bulan Ramadan.

Penduduk Sik dilanda banjir terburuk

Posted:

SIK, Kedah - Kira-kira 1,500 penduduk di 20 buah kampung di daerah ini dilanda banjir lumpur terburuk selepas hujan turun tanpa henti semalam.

Kuih 10 sen di bazar Ramadan

Posted:

ALOR SETAR - Ketika peniaga lain menaikkan harga juadah berbuka berikutan kenaikan harga gula, berbeza pula dengan seorang peniaga di bazar Ramadan Stadium Darulaman di sini yang menjual kuih 10 sen sebiji.

0 ulasan:

Catat Ulasan