Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Penilik nasib popular dirawat di hospital

Posted:

BALI - Seorang penilik nasib terkenal di Bali yang dipopularkan menerusi buku memoir terlaris yang dihasilkan penulis Elizabeth Gilbert berjudul Eat Pray Love , dimasukkan ke sebuah hospital kerana sakit jantung.

Mangsa banjir Pakistan tabah berpuasa

Posted:

ISLAMABAD - Jutaan mangsa banjir di Pakistan menyambut ketibaan Ramadan semalam dengan tidak menerima bekalan air bersih dan makanan apabila banyak hasil pertanian musnah akibat bencana terburuk dalam sejarah negara itu.

10,000 sertai domino manusia

Posted:

BEIJING – Seramai 10,267 pelajar di utara China menyertai satu cabaran domino manusia terbesar bagi memecahkan rekod dunia Guinness yang pernah dicatatkan di Singapura pada 2000 lalu, lapor sebuah akhbar semalam.

Aksi berani dua penerjun

Posted:

LONDON – Seorang jurukamera amatur di Britain merakamkan aksi berani dua penerjun payung terjun dari sebuah kren berhampiran tapak Sukan Olimpik 2012 di bandar raya ini, lapor sebuah akhbar semalam.

Budak perempuan 3 tahun dijangkiti sifilis

Posted:

GLASGOW – Seorang budak perempuan berusia tiga tahun mengejutkan doktor apabila dia didapati menghidap penyakit kelamin berbahaya, sifilis, selepas ibu bapanya menyedari ada kudis pada tubuhnya, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan