Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Perjuangan Hawa dan cinta

Posted:

KATA pepatah, bukti-bukti daripada keagungan alam yang terindah ialah hati seorang wanita. Betapa tingginya letak hati seorang wanita yang secara tersurat dan tersirat menjadi srikandi dalam hati setiap insan.

Nora mula bicara fasal jodoh

Posted:

SENYUM selalu mengiringi wajah manis Nora Danish. Entah apa yang bermain dalam kotak hati dan fikiran wanita berumur 26 tahun ini, hanya senyuman manis menguntum di wajahnya. Namun mungkin sekuntum senyum yang dibawakan itu lebih mempunyai makna kini ekoran janda muda itu dipercayai sedang berbunga cinta dengan seorang lelaki bernama Shahrul. Apabila dijelaskan kepadanya bahawa Shahrul sendiri yang menghubungi Sensasi Bintang untuk bercerita tentang hubungannya dengan Nora, ibu tunggal beranak satu ini hanya mampu tertawa malu di hujung talian.

Kempen Biebervision

Posted:

ANAK muda ini baru berumur 16 tahun tetapi kecohnya bukan kepalang sehingga mencetuskan fenomena yang tersendiri.

SRK gugup

Posted:

SHAH RUKH KHAN (SRK) sudah lali berhadapan dengan kamera sebagai pelakon dan selebriti. Namun, dia akhirnya terpaksa berdepan dengan kegugupan ketika berada di depan kamera.

Puasa urusan peribadi

Posted:

BUAT artis dangdut Dewi Perssik, menjalani ibadat berpuasa bukan bererti harus mengurangkan kegiatan seharian.

Tujuh tahun baru popular

Posted:

TUJUH tahun bergelumang dalam dunia lakonan, pelakon berwajah lembut, Eira Syazira kini mampu tersenyum setelah kelibatnya mulai disedari ramai. Biarpun belum merasa silau populariti atau menjulang trofi, dia cukup bersyukur dengan penerimaan seadanya daripada khalayak.

0 ulasan:

Catat Ulasan