Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


KBS minta nasihat UCI

Posted:

KEMENTERIAN Belia dan Sukan (KBS) akan menggunakan kepakaran Persekutuan Berbasikal Antarabangsa (UCI) sebagai perunding dalam kerja pembinaan projek velodrom yang akan dibina di Vision Valley, Labu, Negeri Sembilan.

Saina pikul tanggungjawab besar

Posted:

PARIS - Usianya baru mencecah 20 tahun, namun beban serta tanggungjawab yang terletak di bahu pemain badminton perseorangan wanita India, Saina Nehwal cukup besar.

Choong Hann enggan mengalah

Posted:

PADA usia 33 tahun, Wong Choong Hann masih bertahan mengerah kudrat di penghujung kariernya untuk menyertai dua lagi pemain perseorangan lelaki negara mara ke pusingan kedua Kejohanan Dunia di Paris semalam.

Bayar secara ansuran - Kok Chi

Posted:

MAJLIS Olimpik Malaysia (MOM) yakin semua persatuan sukan yang berhutang dengannya mampu menjelaskan hutang tersebut yang kini berjumlah RM200,000, sebelum hujung tahun ini.

'Tidak timbul soal berat sebelah'

Posted:

TIADA dilema mahupun kontroversi sebenarnya berhubung pelantikan Datuk Hamidin Mohd. Amin (gambar) sebagai Pengerusi Jawatankuasa Pertandingan Tempatan (JKPT) Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) yang berkuat kuasa kelmarin.

Carroll layak ganti Shearer

Posted:

LONDON - Alan Shearer menyata- kan bahawa penyerang Newcastle, Andy Carroll adalah lebih daripada layak untuk menyarung jersi nombor keramatnya.

Hadiah istimewa City buat Sheikh Mansour

Posted:

MANCHESTER - Manchester City merekodkan kejayaan terbesar ke atas Liverpool dalam tempoh 73 tahun dengan kemenangan 3-0 pada aksi Liga Perdana England di Eastlands awal pagi semalam.

Spurs yakin atasi Young Boys

Posted:

LONDON - Tottenham Hotspur (Spurs) menanti kunjungan kelab Switzerland, Young Boys pada aksi kedua playoff Liga Juara-Juara awal pagi esok.

Mahu jadi juara dunia

Posted:

LONDON - Pemandu Red Bull, Mark Webber mahu menamatkan kariernya dalam perlumbaan Formula Satu (F1) pada penghujung musim depan.

0 ulasan:

Catat Ulasan