Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Bank CIMB di Makassar diserbu penunjuk perasaan

Posted:

MAKASSAR - Sekumpulan anggota kumpulan penunjuk perasaan yang dikenali sebagai Laskar Merah Putih memasuki cawangan bank CIMB Niaga yang sebahagiannya milik syarikat dari Malaysia di bandar Makassar, Sulawesi Selatan semalam dan mengarahkan semua kakitangannya supaya berhenti berkerja, lapor sebuah akhbar semalam

ungguli Anugerah Emmy

Posted:

LOS ANGELES, Amerika Syarikat (AS) - Siri televisyen Mad Men memenangi siri drama terbaik pada Anugerah Emmy ke-62 kelmarin manakala Modern Family dipilih menjadi rancangan komedi terbaik.

Masuk Islam selepas hadir majlis Gaddafi

Posted:

ROM - Tiga wanita muda Itali memeluk Islam semasa menghadiri satu majlis anjuran pemimpin Libya, Muammar Gaddafi (gambar kecil) yang diadakan di kediaman rasmi duta negaranya di sini kelmarin.

Bintang Arsenal ditangkap bergaduh

Posted:

LONDON, Britain - Bintang harapan kelab bola sepak Arsenal, Jack Wilshere ditangkap kerana melakukan serangan selepas seorang wanita patah tangan dan seorang lelaki cedera di muka dalam satu pergaduhan di luar sebuah kelab malam di Kensington barat London, lapor sebuah akhbar semalam.

Imej terbaru kapal Titanic dirakam

Posted:

ST. JOHN'S, Kanada - Ribuan imej terbaru bangkai kapal pesiaran mewah terkenal Titanic yang karam di Lautan Atlantik dekat sini 98 tahun lalu telah dirakamkan dengan menggunakan robot di dasar Lautan Atlantik.

Spiderman ditangkap panjat bangunan

Posted:

SYDNEY - Pemanjat sensasi, Alain Robert yang terkenal dengan panggilan Spiderman Perancis ditahan polis Australia selepas dia memanjat sebuah bangunan pencakar langit setinggi 57 tingkat, Lumiere di tengah Sydney semalam.

PM Sepanyol bawa Piala Dunia ke China

Posted:

SHANGHAI - Perdana Menteri Sepanyol, Jose Luis Rodriguez Zapatero telah memukau 70 juta pelawat China di Ekspo Dunia dengan membawa trofi Piala Dunia yang dimenangi skuad bola sepaknya ke Shanghai untuk dipamerkan.

Kekasih maya di Pulau Atami

Posted:

TOKYO - Bandar Atami di Jepun menjadi tumpuan ramai lelaki muda yang mahu merakamkan kekasih maya mereka.

0 ulasan:

Catat Ulasan