Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Dapat ratusan ribu kerana YouTube

Posted:

LONDON - Satu kaji selidik firma penyelidikan TubeMogul baru-baru ini menyiarkan senarai bintang-bintang YouTube yang menerima pendapatan ratusan ribu dolar selepas video mereka disiarkan di laman itu di Internet, lapor sebuah akhbar semalam.

Pelombong diberi ubat antikemurungan

Posted:

COPIAPO, Chile - Seramai 33 lelaki yang terperangkap di dalam sebuah lombong tembaga di dalam tanah di sini selepas dinding gua runtuh sejak 5 Ogos lalu didapati semakin kurus tetapi sihat.

Gambar seksi bekas perisik

Posted:

MOSCOW - Ejen perisik seksi Rusia, Anna Chapman sekali lagi mengundang kontroversi apabila sebuah akhbar tempatan menyiarkan gambar-gambar erotiknya, menurut beberapa laporan semalam.

Cut Tari menangis minta maaf

Posted:

JAKARTA - Aktres kontroversi Indonesia, Cut Tari Aminah Anasya, 32, menangis semasa meminta maaf secara terbuka pada sidang akhbar di sini kelmarin berhubung skandal seksnya dengan penyanyi banda Peterpan, Ariel, lapor sebuah akhbar semalam.

Miley sudah berpisah dengan kekasih

Posted:

LOS ANGELES - Bintang muda popular Amerika Syarikat (AS), Miley Cyrus dilaporkan kembali menyendiri sehari selepas majalah US Magazine melaporkan Liam Hemsworth mengesahkan berpisah dengan remaja Disney itu.

Kepala pengacara wanita terkena bola

Posted:

BERLIN - Seorang pengacara sukan sebuah stesen televisyen di Jerman, Jessica Kastrop menjadi sensasi apabila imej kepalanya terkena bola disiarkan di YouTube, lapor sebuah akhbar semalam.

Gambar bantu perompak ditangkap

Posted:

MADISON, Amerika Syarikat - Seorang pencuri melarikan beberapa barang dalam sebuah beg di belakang pemiliknya yang merupakan sebuah keluarga empat beranak yang sedang bergambar di bangunan Capitol di sini, lapor sebuah akhbar semalam.

Ikan 'berkaki empat'

Posted:

JAKARTA - Seekor ikan 'berkaki empat' ditemui di dalam laut pada kedalaman lebih 500 meter di Wilayah Sangihe Talaud dekat perairan Indonesia, lapor sebuah akhbar semalam.

Tengok rumah dipecah menerusi iPhone

Posted:

DALLAS, Amerika Syarikat - Seorang lelaki yang sedang bercuti 2,253 kilometer (km) dari rumahnya di sini menghubungi talian kecemasan 911 setelah dia melihat skrin pada telefon bimbit iPhone yang menunjukkan dua perompak memecah masuk ke kediamannya itu untuk merompak, lapor sebuah akhbar semalam.

Air terjun bertukar jadi merah

Posted:

OTTAWA - Air terjun di Cameron Falls, Alberta, Kanada tiba-tiba bertukar menjadi warna merah seperti buah tomato selepas hujan lebat, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan