Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Ribuan lari gunung berapi meletus

Posted:

JAKARTA - Sebuah gunung berapi di Pulau Sumatera, Indonesia meletus buat pertama kali dalam tempoh 400 tahun semalam. Gunung itu mengeluarkan asap dan debu ke udara sekali gus menyebabkan ribuan penduduk bertindak menyelamatkan diri dengan meninggalkan rumah masing-masing.

MV Agusta sekali lagi dijual satu euro

Posted:

ROM - Syarikat pengeluar motosikal terkenal dunia, Harley-Davidson menjual syarikat motosikal berkuasa tinggi MV Agusta yang pernah dibeli oleh syarikat Proton dari Malaysia pada harga satu euro (RM4.01), lapor majalah dalam talian, Motorcycle.co m.

Pertandingan memasak kemaluan haiwan

Posted:

OZREM, Serbia - Kejohanan Memasak Kemaluan Haiwan Dunia Kali Ketujuh diadakan di sebuah kawasan perkampungan di sini kelmarin.

Pancing ikan piranha di Sungai Thames

Posted:

MARLOW, Britain - Seorang pemancing, Richard Salmon tidak menyangka dia dapat menangkap seekor ikan piranha yang mempunyai gigi tajam dengan menggunakan jorannya di Sungai Thames, lapor sebuah akhbar kelmarin.

Bilik hotel dikelilingi ikan

Posted:

MALE - Sebuah hotel di Pulau Rangali, Maldives menyediakan sebuah bilik unik di bawah dasar laut dengan pemandangan dikelilingi ikan, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan