Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Katy Perry terima ugutan

Posted:

LOS ANGELES - Kumpulan popular era 1960-an, Beach Boys dan Katy Perry dilanda persengketaan angkara lagu terbaru Perry, California Gurls.

Megan Fox pilihan Armani

Posted:

NEW YORK - Megan Fox telah diumumkan sebagai wajah baru kosmetik jenama terkenal, Giorgio Armani. Aktres seksi itu yang sebelum ini terbabit sebagai model pakaian dalam Emporio Armani dan seluar jean jenama Armani Jeans bakal terbabit dalam kempen kosmetik Giorgio Armani pada hujung tahun ini dilaporkan begitu teruja.

Kos rangkaian TV Oprah meningkat

Posted:

NEW YORK - Kos bagi melancarkan rangkaian televisyen milik hos terkenal, Oprah Winfrey yang dijadualkan pada tahun depan telah meningkat kepada AS$100 juta (RM320 juta), berikutan sebanyak tiga suku daripada jumlah itu sudahpun dibelanjakan setakat ini.

Lelaki palsukan sijil kematian ditangkap

Posted:

BANGKOK - Seorang lelaki, Ichiro Ogushi yang didakwa memalsukan sijil kematian dirinya sendiri untuk mendapatkan bayaran wang insurans bernilai berjuta-juta ringgit telah ditangkap di Thailand atas dakwaan melanggar undang-undang imigresen selain mungkin berdepan tuduhan-tuduhan lain.

Gunung berapi Karangetang meletus

Posted:

JAKARTA - Pihak berkuasa Indonesia semalam mengesahkan Gunung Berapi Karangetang di Pulau Siau di Sulawesi Utara mula aktif mengeluarkan lahar dan debu panas sehingga ratusan meter ke ruang udara.

Dua buaya gergasi ancam penduduk

Posted:

MANANGOORA, Australia - Penduduk di kawasan pedalaman utara Australia kini bimbang dengan ancaman dua ekor buaya gergasi air masin, lapor sebuah akhbar semalam.

Terkurung dua hari dalam lubang najis

Posted:

BEIJING - Seorang lelaki China bernasib baik apabila masih hidup selepas dia terperangkap selama dua hari di dalam sebuah lubang najis sebelum diselamatkan baru-baru ini, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan