Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


CEO wanita saman RM20 juta

Posted:

KOTA BHARU – Seorang Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) wanita di sini menyaman sebuah syarikat telekomunikasi sebanyak RM20 juta kerana didakwa mendedahkan kandungan Khidmat Pesanan Ringkas (SMS) dan rakaman perbualan telefon beliau dengan individu lain.

Feri lewat 3 jam, kapten positif ambil syabu

Posted:

PORT DICKSON - Perjalanan sebuah feri dari Jeti Penumpang Port Dickson di sini ke Dumai, Indonesia terpaksa ditangguhkan selama tiga jam gara-gara kapten feri terbabit ditahan kerana dia didapati positif mengambil dadah.

Cari kaedah 500,000 tunai haji

Posted:

KOTA BHARU - Lembaga Tabung Haji (Tabung Haji) akan menggunakan kaedah berkesan bagi memastikan semua 500,000 senarai menunggu yang mendaftar untuk menunaikan haji dapat mengerjakan ibadah itu mengikut jangka masa ditetapkan.

Dua beradik diasing

Posted:

PASIR PUTEH - Mahkamah Majistret di sini semalam mengeluarkan perintah mengasingkan dua daripada tiga beradik yang melarikan diri dari rumah mereka di Kampung Saador, Bachok dekat sini daripada jagaan ibu bapa mereka.

Satu maut angkara kotak misteri

Posted:

KUALA LUMPUR – Seorang suri rumah yang tinggal di tingkat 12, Blok 2, Apartmen Desa Tun Razak di sini semalam mulanya teruja apabila melihat sebuah kotak dengan dua biji limau bali berada di hadapan pintu rumahnya.

Mangsa culik mati jatuh bangunan

Posted:

GOMBAK - Hasrat tiga pelancong warga Sri Lanka untuk melarikan diri selepas diculik dan dikurung di sebuah bilik dalam sebuah bangunan tiga tingkat oleh dua lelaki sejak tiga hari lalu berkecai apabila salah seorang daripada mereka mati apabila terjatuh di Jalan Nenas, Pinggiran Batu Caves di sini kelmarin.

Bayi ditinggal tersangkut pada tiang

Posted:

SHAH ALAM - Seorang bayi lelaki yang masih hidup ditemui disumbat dalam sebuah beg kertas sebelum disangkut pada sebatang tiang papan tanda di simpang lampu isyarat di Brunfield di Seksyen 13 di sini semalam.

Budak lelaki rentung dalam banglo terbakar

Posted:

MELAKA – Sepatutnya Tan Ho Meng, 11, (gambar kecil) akan bersekolah seperti biasa pada hari ini.

Penyeludup rempuh kereta PGA

Posted:

RANTAU PANJANG - Jika akhir-akhir ini mercun begitu rancak cuba diseludup masuk ke negara ini, namun tanpa disangka kain batik sarung turut menjadi tumpuan aktiviti penyeludupan sempena kedatangan Hari Raya Aidilfitri.

Pengarah JPJ palsu kaut RM10,000

Posted:

KUALA TERENGGANU - Seorang individu dipercayai menyamar sebagai Pengarah Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Terengganu untuk mendapatkan wang tunai berjumlah RM10,000 daripada beberapa mangsa.

SPRM digesa siasat MPPP

Posted:

BAYAN BARU – "Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) diminta siasat Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) berhubung bazar Ramadan di tapak Masjid Umar Ibnu Al-Khattab di sini."

0 ulasan:

Catat Ulasan