Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Bukan kerana mahu kahwin

Posted:

PADA asalnya, niat mahu bertudung sudah lama disimpan dan dia merancang untuk berubah ke imej bertudung selepas berkahwin dan memiliki anak pertama.

Pasha tak tahan godaan

Posted:

BULAN Ramadan yang selalu dirindukan oleh Pasha Ungu telah tiba. Vokalis Ungu itu mengaku tak sabar untuk segera menjalankan ibadah puasa. Walaupun jadual Ungu sangat ketat dengan promosi album terbaru, namun itu bukan alasan untuk dia melepaskan tanggungjawab berpuasa. Menurut Pasha, puasa kali ini tak banyak berbeza dengan tahun lalu.

Glenn giat melatih Matthew

Posted:

SEBAIK sahaja kontraknya selama 15 tahun berakhir dengan syarikat rakaman, Sony Music Entertainment Indonesia lebih sebulan lalu, pemuzik dan penyanyi terkenal dari negara seberang, Glenn Fredly pantas membangunkan rumah produksi sendiri - Rame Rame People Music.

Amy tangguh ke Mekah

Posted:

JIKA mengikut perancangan, vokalis legenda tanah air, Amy Search sepatutnya menunaikan umrah yang diselenggara oleh Kejora Travel The Business & Leisure Planner pada 19 Ogos yang bersamaan dengan 9 Ramadan ini. Berdepan alasan tertentu, dia bagaimanapun terpaksa menangguhkan impian mengunjungi tanah suci itu terlebih dahulu.

0 ulasan:

Catat Ulasan