Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Skuad renang negara tiada sasaran pingat

Posted:

TIDAK ada sasaran pingat yang diletakkan pada Sukan Komanwel 2010 di New Delhi, India bermula 3 hingga 14 Oktober depan.

PLBM tak 'main-main'

Posted:

PERSEKUTUAN Boling Padang Malaysia (PLBM) benar-benar serius memburu empat pingat emas pada Sukan Komanwel 2010 di New Delhi, Oktober depan.

Davydenko mahu curah ilmu

Posted:

PELUANG sekali seumur hidup.

Azlan tekad gegar Madras

Posted:

PELUMBA negara, Azlan Shah Kamaruzaman sudah bersedia untuk menggegar pusingan 4 Kejuaraan Motosikal Asia Petronas (ARRC) di Trek Lumba Motor Madras, India hujung minggu ini.

Hodgson setuju jual Mascherano

Posted:

LONDON - Pengurus Liverpool, Roy Hodgson akhirnya membuat keputu- san untuk melepaskan Javier Mascherano (gambar). Bagaimanapun, Hodgson hanya akan menjual Mascherano dalam masa dua tahun lagi.

Bremen tetap gah tanpa kelibat Ozil

Posted:

BREMEN - Meskipun beraksi tanpa Mesut Ozil, Werder Bremen masih mampu menewaskan Sampdoria 3-1 pada aksi pertama playoff Liga Juara-Juara awal pagi semalam.

Giggs paling rapat dengan Ferguson

Posted:

LONDON - Ryan Giggs menjadi salah seorang pemain paling rapat dengan Alex Fer- guson di Old Trafford.

Mercedes GP tak cari pengganti Heidfeld

Posted:

LONDON - Pasukan Mercedes GP akan mengharungi baki tujuh perlumbaan Formula Satu (F1) pada musim ini tanpa pemandu simpanan.

Clijsters tak mudah menyerah kalah

Posted:

MONTREAL - Bekas pemain No. 1 dunia dari Belgium, Kim Clijsters (gambar) terus mempamerkan aksi cemerlang apabila berjaya mara ke pusingan ketiga Kejohanan Tenis Piala Montreal kelmarin.

0 ulasan:

Catat Ulasan