Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Liz bakal kahwini gay?

Posted:

"IA bakal menjadi perkahwinan terbaik Elizabeth Taylor," tegas dan penuh berkeyakinan sekali bicara Jacqualine atau Jackie Stallone. Penilik nasib selebriti yang juga ibu kepada pelakon filem aksi tersohor, Sylvester Stallone itu membuat ramalan mengenai primadona Hollywood, Elizabeth Taylor, 78, yang dijangka bakal berkahwin buat kali kesembilan dengan Jason Winters, 49.

Raja Azura menanti hikmah Ramadan

Posted:

SELEPAS lebih dua minggu 'menyerah diri' di Mahkamah Rendah Syariah, Shah Alam, Selangor untuk mendapatkan khidmat kaunseling, penyampai radio Sinar FM, Raja Azura, 38, dan suami, Adzmin Tan Sri Osman, 37, terus bersatu mengekalkan keharmonian rumah tangga yang dimeterai sejak 10 Mac 2001.

Anang, batal umrah, ke Amerika

Posted:

RENCANA Anang Hermansyah dan Syahrini untuk mengerjakan umrah pada Ramadan ini rupanya tidak dapat dilaksanakan. Tidak menjelaskan mengapa rencana tersebut tidak terlaksana, Anang sebaliknya memberitahu dia akan ke tanah suci Mekah menunaikan umrah selepas Aidilfitri. Namun katanya lagi, dia tidak akan pergi bersama Syahrini, tetapi merancang membawa anak dan ibunya sahaja.

Sheila On 7 masih hidup

Posted:

DALAM pada banyak lambakan band baru muncul di Indonesia, band lama seperti Sheila On 7 atau sinonim dengan panggilan SO7 nampaknya tidak mahu mengalah.

0 ulasan:

Catat Ulasan