Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Nabil serik cakap lepas

Posted:

SEORANG jejaka dengan status pelawak sedang mengalami evolusi. Daripada petak hanya bertanda tukang bikin ketawa, dia berubah ke tapak-tapak lain bagi mengisi portfolio seorang Nabil.

Bukan nafsu muda!

Posted:

MENDADAK popular selepas membongkar kemelut rumah tangga dan perceraian bersama penyanyi serta penceramah bebas, Akhil Hayy pada 15 Julai tahun lalu, Maizawati Zainal, 35, membikin satu lagi kejutan. Dia menikahi pemuda berusia 23 tahun, Mohd Yassin Ben @ Abd Rahim yang berasal dari Sabah.

Vee cintai dua lelaki

Posted:

DUA ulas bibirnya jarang lokek dengan senyuman. Sekalipun menyandang nama besar sebagai antara aktres terbaik Malaysia, Vanidah Imran, 36, tidak pernah membeza-bezakan kepada siapa senyumannya harus lebih manis atau kurang perisa.

Urusan rasa Aizat

Posted:

SUARA dan rasa hati. Itulah yang dapat disimpulkan tatkala mendengar album kedua Aizat Amdan ini.

Fedi dua kali patah hati

Posted:

PATAH hati merupakan pengalaman yang menyakitkan apatah lagi kalau terpaksa melaluinya beberapa kali dalam hidup. Pelakon kacak yang terkenal menerusi filem Garasi, Fedi Nuril turut mengalami perasaan yang sama.

Cinta Song dan Matsushima

Posted:

POPULARNYA filem Ghost lakonan Demi More pada tahun 1990 telah menyebabkan filem yang sama akan dibikin dalam versi Korea. Dengan judul Lova and Soul, filem tersebut akan menggandingkan bintang Korea, Song Seung Heon dan pelakon Jepun, Matsushima Nanako.

0 ulasan:

Catat Ulasan