Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Ainul enggan diketawakan

Posted:

DIA enggan memanjangkan cerita. Cukup-cukuplah kemampuan vokal yang sedang dipertaruhkan mengundang banyak skeptikal umum. Lirik single pertamanya yang berjudul The Old Him pula ditagih kepada jejaka tertentu ia ditujukan.

Imam Muda Asyraf, Hizbur

Posted:

WALAUPUN Muhammad Asyraf Mohd. Ridzuan, 26, sudah dinobatkan sebagai juara sulung Imam Muda, hakikatnya seorang lagi finalis, Hizbur Rahman Omar Zuhdi, 27, juga sudah menjuarai hati khalayak.

Masih terbawa skil Mus

Posted:

TIDAK banyak yang mampu dikongsikan. Tidak luas juga pemikiran yang dilontarkan. Sebaliknya, sepatah pertanyaan yang diajukan, sepotong ayat dibalas jadi jawapan.

Selepas Ariel, kini KD

Posted:

KISAH video lucah Ariel-Luna Maya-Cut Tari masih menjadi titik perbualan khalayak. Sudah berbulan-bulan ketiga-tiga selebriti Indonesia itu menjadi tumpuan.

Transformasi Christina

Posted:

PEPATAH 'jangan menilai sesuatu daripada luaran' tidak boleh diguna pakai untuk produk terbaru Christina Aguilera. Sebaliknya apa yang ada pada kulit album penyanyi ini, itulah yang bakal anda dapati dalam album keempatnya ini.

Rosyam dikelilingi heroin jelita

Posted:

DIA pernah digelar hero tua. Realitinya, gelaran itu bukan peruntuh semangat juangnya. Ironi, ia seakan menjadi sumbu yang menyalakan lagi puntung-puntung semangat jiwa lelakinya.

0 ulasan:

Catat Ulasan