Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Wanita terkejut dikepung dua jet tentera AS

Posted:

SEATTLE, Amerika Syarikat (AS) - Seorang penumpang di dalam sebuah pesawat ringan yang menceroboh ruang udara dekat pesawat rasmi Presiden AS, Air Force One yang membawa Presiden Barack Obama, terkejut apabila mendapati dia dikepung oleh dua jet tentera.

Berebut rakam imej hantu

Posted:

NEWCASTLE, Australia - Pihak berkuasa bimbang berhubung keselamatan pemandu muda di bandar ini berikutan ramai di antara mereka cuba memecut pada kelajuan 180 kilometer sejam (km/h) untuk melihat hantu seorang penunggang motosikal yang sudah mati dan merakamnya untuk laman perkongsian video, YouTube, lapor sebuah akhbar semalam.

Kedutaan Turki di Israel diceroboh

Posted:

BAITULMUQADDIS - Seorang penduduk Palestin yang memecah masuk ke pejabat Kedutaan Turki di Tel Aviv, Israel dan cuba menahan beberapa tebusan kelmarin merupakan bekas pemberi maklumat Israel yang mencari suaka politik, kata peguam belanya, Avital Horev semalam.

Sayap pesawat terputus di udara

Posted:

SANTA FE - Seorang juruterbang lagak ngeri di Argentina nyaris menemui ajal apabila sebuah sayap pesawatnya terputus semasa dalam penerbangan, lapor sebuah akhbar semalam.

Terselamat walau tukul melekat di kepala

Posted:

NANNING, China - Seorang tukang rumah terselamat daripada maut walaupun sebatang penukul melekat di dahinya selepas dia terjatuh dari ketinggian tiga meter di tempat kerjanya.

0 ulasan:

Catat Ulasan