Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Dituduh tipu guna nama Agong

Posted:

KUALA TERENGGANU – Dua lelaki dihadapkan di Mahkamah Sesyen di sini semalam atas tuduhan memalsukan dokumen perjanjian menggunakan nama Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin dan Raja Permaisuri Agong, Tuanku Nur Zahirah.

Jam RM2.4j bakal dijual

Posted:

KUALA LUMPUR - Jarang sekali kita mendengar seutas jam tangan dijual di negara ini pada harga RM2.4 juta.

Bebas bersyarat parol

Posted:

KOTA BHARU - Sambutan Hari Raya Aidilfitri tahun ini lebih bermakna bagi sembilan banduan dari penjara Pengkalan Chepa di sini apabila mereka mendapat pembebasan bersyarat parol berkuat kuasa semalam.

Dicekup sebelum melancong

Posted:

KUALA LUMPUR – Cubaan dua lelaki membeli tiket penerbangan ke Istanbul, Turki bagi tujuan melancong dan berjoli menggunakan kad kredit palsu di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), Sepang Sabtu lalu berakhir dengan kedua-duanya terpaksa menginap beberapa hari di lokap polis KLIA.

Maut mercun buatan bapa

Posted:

KUALA TERENGGANU – Letupan besar yang meragut nyawa, Khairul Ariff Ayub (gambar), 6, di Kampung Makam Lama, Chabang Tiga dekat sini kelmarin dipercayai berlaku kerana dua lelaki yang cedera itu sedang menyediakan mercun bagi memeriahkan malam raya Aidilfitri bulan depan.

Surau disimbah cat merah

Posted:

SEREMBAN – Entah apa motifnya, sebuah surau yang baru sebulan digunakan jemaah menjadi sasaran pihak yang tidak bertanggungjawab menyimbah cat dan membaling beberapa botol minuman keras dalam kejadian di Taman Seri Pulai di sini semalam.

Toyota Wish, Myvi guru terbakar

Posted:

BACHOK – Seorang guru, Mazuki Ahmad Fatani, 35, kerugian hampir RM200,000 selepas dua buah kenderaan miliknya yang diletakkan di pekarangan rumahnya terbakar dipercayai akibat perbuatan khianat di Kampung Jelawat di sini pagi semalam.

Rokok kretek seludup lebih RM1 juta dirampas

Posted:

SEREMBAN - Taktik menggunakan daun pandan bagi menutup bau rokok kretek yang diseludup dalam sebuah lori gagal apabila Kastam Diraja Malaysia (KDRM) negeri berjaya menahan lori tersebut.

Gempar dilanda ribut 10 minit

Posted:

KUANTAN – Penduduk di Bukit Setongkol, Indera Mahkota dan Semambu di sini cemas apabila kawasan itu dilanda ribut kencang ketika kebanyakan mereka sedang menyiapkan juadah untuk berbuka puasa kelmarin.

Penjual sayur maut dirempuh lori

Posted:

BUKIT MERTAJAM – Seorang penjual sayur mati dalam keadaan mengerikan selepas motosikal yang ditungganginya dirempuh sebuah lori membawa muatan batu kuari di Jalan Tanah Liat menghala ke Penanti di sini semalam.

Bilik bedah digital RM2 juta

Posted:

KUALA LUMPUR - KPJ Healthcare Bhd. (KPJ Healthcare) melancarkan bilik bedah digital pertama di Malaysia yang menggunakan sistem navigasi di Hospital Pakar KPJ Tawakkal di sini.

0 ulasan:

Catat Ulasan