Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Tunku Ismail tiada akaun Facebook

Posted:

JJOHOR BAHRU – Tunku Mahkota Johor (TMJ), Tunku Ismail Ibrahim Ibni Sultan Ibrahim, 25, tidak mempunyai akaun laman rangkaian sosial Facebook sendiri.

PM kecewa serangan Bendera

Posted:

PUTRAJAYA - Datuk Seri Najib Tun Razak melahirkan rasa kecewa dengan tindakan penunjuk perasaan daripada kumpulan Benteng Demokrasi Rakyat (Bendera) melempar najis manusia ke kawasan Kedutaan Besar Malaysia di Jakarta Isnin lalu.

Keluarga remaja Cina mohon maaf

Posted:

SEREMBAN - Keluarga empat remaja Cina yang ditahan polis kerana disyaki menyimbah cat merah dan melempar botol arak di Surau Taman Pulai Impian, Sikamat di sini baru-baru ini memohon maaf kepada masyarakat Islam di kawasan berkenaan.

Pelajar diculik lelaki bertelekung

Posted:

IPOH – Seorang pelajar sebuah institusi pengajian tinggi (IPT) semalam trauma selepas menjadi mangsa culik selama sejam oleh seorang lelaki bertelekung putih dalam satu kejadian di Taman Chempaka di sini.

Dua mati selepas merompak

Posted:

KUALA LANGAT – Keseronokan tiga lelaki yang berjaya merompak wang berjumlah RM6,000 di pejabat syarikat pengangkutan bas Cityliner di pekan Banting dekat sini semalam berakhir dengan dua daripada mereka ditembak mati setengah jam selepas mereka melakukan jenayah itu.

Joe Radzwill-Aida sah bercerai

Posted:

Joe, 40, melafazkan cerai di hadapan Hakim Syarie, Mohd. Yusri Kasim dengan lafaz: "Saya Ismail Ahmad @ Mohd. Radzwill menceraikan isteri saya, Khalidah Adibah Ahmad dengan talak satu."

Buaya tembaga mengeram 20 biji telur ditangkap

Posted:

MELAKA - Seorang petani terperanjat apabila menemui seekor buaya tembaga yang sedang mengeram di kawasan belukar berhampiran Sungai Putat di sini semalam.

APMM musnah rokok seludup

Posted:

ALOR GAJAH - Bagi mengelak salah tanggapan masyarakat mengenai ke mana hasil rampasan rokok dibawa, Maritim Malaysia (APMM) Wilayah Selatan memusnahkan sebanyak 52,783 karton rokok yang bernilai RM3.5 juta semalam.

Dua sahabat jual ganja dan heroin dicekup

Posted:

BAGAN SERAI - Hasrat dua sahabat untuk mencari wang lebih pada bulan Ramadan dengan menjual ganja dan heroin kepada penduduk di beberapa kampung di sini tidak kesampaian selepas dicekup polis malam kelmarin.

Kasturi Roaster menu terbaru RasaMas

Posted:

KUALA LUMPUR - Penggemar sajian ayam panggang kini boleh menikmati satu lagi menu terbaru RasaMas Holdings Sdn. Bhd. (RasaMas), iaitu Kasturi Roaster yang bersesuaian untuk hidangan ketika berbuka puasa di dalam bulan Ramadan dan juga jamuan ketika menyambut Hari Raya Aidilfitri.

Kukuhkan portfolio makanan, minuman

Posted:

KUALA LUMPUR - Fraser & Neave Holdings Bhd. (F&N) kini berada pada landasan yang kukuh untuk mencapai aspirasinya bagi mewujudkan perusahaan makanan dan minuman serantau bertaraf dunia.

0 ulasan:

Catat Ulasan