Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Bercakap tentang Ariel dan lelaki

Posted:

REALITINYA sukar untuk mendapat tarikh temu bual dengan gadis kacukan Melayu- Inggeris ini. Jujurnya juga dia berlari-lari dengan masa, mengejar itu dan ini untuk memenuhi tanggungjawabnya dalam pelbagai lapisan kerja.

Saya masih sayangkan suami - Kak Engku

Posted:

RAJA AZURA melangkah tenang masuk ke bilik sidang media di pejabat AMP Radio Networks, Bukit Jalil, Kuala Lumpur sambil melemparkan senyuman lebar.

Roze tidak tiru Beyonce

Posted:

SEMBILAN tahun menyanyi di negara kelahirannya Singapura, figura bernama Rozeanna Kasmani atau nama glamornya, Roze bagaimanapun hanya baru-baru ini mendapat peluang untuk membuktikan kehebatan vokalnya.

Awal jadi pengarah?

Posted:

PROGRAM televisyen pencarian penyanyi sudah 'bersepah-sepah', sebutkan sahaja Akademi Fantasia, Mentor, One In A Million, Bintang RTM, Rentak Juara, MyStarz LG, Gangstarz dan Idola Kecil, semua format program berkenaan sudah masak di fikiran ramai.

Slash, mata di jarinya

Posted:

RAMBUT kerintingnya ditambah aksesori topi sudah menjadi tanda dagang lelaki dengan nama Saul Hudson ini. Slash, matanya terletak di jari-jemarinya.

Dewi Persik tidak seksi

Posted:

DEWI Persik sering mencetuskan berita panas setiap kali kemunculannya. Penyanyi itu khabarnya akan kembali mewarnai dunia perfileman dengan berlakon dalam sebuah filem komedi.

Tumit tinggi buat Lee Hom

Posted:

HUJAN lebat tidak menghalang peminat Wang Lee Hom untuk turut serta dalam acara bertemu dan mendapatkan tandatangan selebriti tersebut.

0 ulasan:

Catat Ulasan