Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Pelarian Vietnam jejaki Ali

Posted:

KUALA TERENGGANU - Sepasang suami isteri yang pernah menjadi pelarian Vietnam di Pulau Bidong dekat sini antara tahun 1979 hingga 1980 kini kembali ke Malaysia dalam misi mencari seorang anggota tentera Melayu.

'Kami masih tinggal sebumbung'

Posted:

KUALA LUMPUR – Penyampai radio Sinar FM, Raja Azura Tengku Ahmad Tajudin atau Raja Azura menafikan dia dan suaminya bercerai namun mengaku pergi ke mahkamah syariah baru-baru ini.

Dua jurutera ditipu skim cepat kaya

Posted:

JOHOR BAHRU – Sewa mesin penapis air mineral bernilai RM1,400 sebulan dan dijanjikan keuntungan sehingga RM3,000 setiap bulan.

Petinju polis kritikal di HKL

Posted:

KUALA LUMPUR – Hajat seorang anggota polis berpangkat Lans Koperal untuk mengejar seorang penyamun tidak kesampaian apabila dia kritikal selepas motosikal yang ditungganginya bertembung dengan sebuah treler di Bulatan Kepong di sini semalam.

Meninggal dalam mahkamah

Posted:

KUANTAN - Mahkamah Majistret di sini semalam gempar apabila seorang lelaki yang dalam proses pertuduhan kes dadah meninggal dunia sebelum sempat menghadiri prosiding semalam.

Dilarang guna istilah Bufet Ramadan

Posted:

JOHOR BAHRU – Hotel-hotel yang tidak mempunyai sijil perakuan halal dilarang menggunakan istilah 'Bufet Ramadan' kerana ia boleh mengelirukan umat Islam.

Bunuh dua komunis dengan pisau

Posted:

KUALA PILAH - Selama 23 tahun berkhidmat di Batalion Ke-2 Rejimen Askar Melayu, Adam Yaacob, 77, sudah beberapa kali terlibat dalam pertempuran dengan pengganas komunis.

Rasuah RM99,000

Posted:

SHAH ALAM – Pengurus Besar Sime Darby Holdings mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen di sini semalam atas tuduhan menerima rasuah RM99,000 daripada seorang pelabur sebuah syarikat pembinaan dua tahun lalu.

Lumpuh tak halang Zafwan capai kejayaan

Posted:

GEORGE TOWN - Keadaan fizikalnya yang kurang upaya tidak menghalang Zafwan Rahimi Abd. Rahim, 23, mencapai kejayaan dalam pengajian di Universiti Sains Malaysia (USM).

0 ulasan:

Catat Ulasan