Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Ramadan bersama Abu Yah

Posted:

PORTFOLIO wanita manis bernama Jue Aziz berbekam banyak kisah kontroversi. Dilemparkan dengan pelbagai pandangan tidak enak, playgirls mahupun perempuan nakal, realitinya, sampai ke hari ini, dia masih gagah membawa sekeping tubuh yang penuh tekad.

Tragedi hitam Raja Azmi

Posted:

ADA apa dan kenapa dengan Raja Azmi? Itu dua persoalan utama yang memecah masuk ke akal apabila nama penerbit filem wanita berusia 51 tahun itu menggelegak ke suhu tertinggi.

Jehan mahu nikah bersaksikan air

Posted:

JEHAN MISKIN sedang menunjukkan antusias perkembangan kerjayanya secara teratur. Dia kini sibuk mencipta portfolio dalam dunia belakang tabir. Terbaru, dia menerbitkan sebuah telefilem, Buta Warna lakonan Awie yang mendapat respons yang baik daripada peminat.

Sushmita tukar kekasih lagi

Posted:

PELAKON cantik, Sushmita Sen kembali dengan status solo sekali gus menambah bilangan bekas kekasihnya. Terbaru, nama Wasim Akrim tersenarai sebagai salah seorang bekas buah hati Sushmita.

Selena cinta Justin Bieber

Posted:

POPULARITI yang memuncak telah membuatkan peminat wanita Justin Bierber cuba mendekati penyanyi muda itu.

Nia nak cepat timang anak

Posted:

APABILA wanita ini berdiri dengan nama Prianti Nur Ramadhani, belum benar-benar ada yang mengenalinya. Tetapi apabila disebut nama si Bawang Merah, lakonannya dalam drama fenomena Bawang Putih Bawang Merah, pasti terus muncul sosok Nia Ramadhani, 20.

0 ulasan:

Catat Ulasan